Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.28 - 13:25:13 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Jaha, nu får man lära sig franska och tyska  (läst 2177 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« skrivet: 2016.06.24 - 19:54:57 »

Slut på den riskfria nätshoppingen från Amazon.co.uk och andra brittiska sajter. Vad ska vi göra nu då?  :worried:

Måste tillstå att det är nog det enda skälet till att jag gråter. Ingen EU-fantast, jag inte.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
fetsmart
Hero Member
*****

Smörklickar: 15
Offline Offline

Antal inlägg: 656



Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2016.07.01 - 17:53:35 »

Slut på den riskfria nätshoppingen från Amazon.co.uk och andra brittiska sajter. Vad ska vi göra nu då?  :worried:

Måste tillstå att det är nog det enda skälet till att jag gråter. Ingen EU-fantast, jag inte.

Man kan ju gråta för att EU antagligen blir ännu sämre för oss utan UK på insidan... Juncker, Verhofstadt & Co är riktigt scary...
Loggat

neoLITE STFU & MYFA – Post cenam non stare sed mille passus meare
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2016.07.01 - 18:13:05 »

Tänker ibland på hur det hade blivit om Norge röstat före oss istället för tvärtom. Ett skandinaviskt samarbete skulle jag lättare kunna tänka mig, men inte så vittgående och överförmyndaraktigt som EU då.

Du som är mer samhällsorienterad än jag, hur är den där Merkel-tanten? De få uttalanden jag lägger märke till verkar vettiga. Senast nu om hur Storbritannien ska behandlas efter avhoppet.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
fetsmart
Hero Member
*****

Smörklickar: 15
Offline Offline

Antal inlägg: 656



Hemsida
« Svara #3 skrivet: 2016.07.01 - 21:53:24 »

Tänker ibland på hur det hade blivit om Norge röstat före oss istället för tvärtom. Ett skandinaviskt samarbete skulle jag lättare kunna tänka mig, men inte så vittgående och överförmyndaraktigt som EU då.

Du som är mer samhällsorienterad än jag, hur är den där Merkel-tanten? De få uttalanden jag lägger märke till verkar vettiga. Senast nu om hur Storbritannien ska behandlas efter avhoppet.

"Merkel-tanten" är väl inte bland de största dårarna, tack och lov...
Jag skulle som "politisk idiot" kunna tänka mig ett utträde från vår sida till förmån för ett handels(plus)samarbete med UK+Norge och kanske Danmark också om de hade förstånd att lämna...
Loggat

neoLITE STFU & MYFA – Post cenam non stare sed mille passus meare
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.023 sekunder med 22 databasfrågor.