Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.19 - 21:24:12 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Posten suger stjärt!  (läst 2410 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« skrivet: 2015.10.29 - 16:59:08 »

De tog mig för en gångs skull. Det säger jag inget om, men kolla det här. Jag hade handlat kosttillskott från iHerb för 400 spänn om jag minns rätt. Tullen lägger på 50 och posten 125! Det är ingen rim och reson!  :fork_off:




Kan man ens betala frivilligt så man slipper den där jäkla avgiften? Jag vet ivf inte hur man gör. Ska banne mig ringa och fråga i morgon av ren nyfikenhet om inte annat. Det är ju en sak om man köper nåt dyrt och tar chansen, då gör kanske 125 spänn inte så stor skillnad. Men på små summor blir det ju annorlunda.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2015.10.29 - 17:00:07 »

Apropå det är det någon som vet nåt bra och billigt ställe för kosttillskott inom EU?  :biggrin1:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2 skrivet: 2015.10.29 - 19:28:53 »

Ditt paket måste ha gått som paket och inte brev. Jäklar vad dyrt!  :badtongue: Du skulle ha sett till att de skickade med DHL eller Schenker istället.  :look_down:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #3 skrivet: 2015.10.29 - 19:59:19 »

Nähädå, brev. Jag valde med flit så det skulle komma med posten. Gjorde jag sist också och det gick bra. De rapporterade nämligen på KiF för ett år sen så där att det vanliga fraktsättet nu kom med Schenker eller om det var DHL och att de var jätteduktiga med att alltid lägga på tull! Förresten slog det mig just, brukade man inte få fri frakt där? Missade jag det?

Hoppas jag bara hade otur så posten inte har blivit noggrannare. Det är ju surt med nätshoppingen ändå nu när både dollarn och pundet är så dyra. Upptäckte just att pundet är uppe i över 13 SEK! Dollarn 8.52. Men det visste jag redan. Blev svindyrt med stevian sist, men den amerikanska är så god så det finns ingen återvändo där.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544