Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.19 - 10:11:51 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 2 [3] 4 5   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: En ingenjörs kattguide  (läst 20318 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
8: Array to string conversion
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Sources/Subs.php
Rad: 2411
Ary
Gäst
« Svara #30 skrivet: 2015.11.07 - 10:09:29 »

Klappa både Isa och så lilla Murphy imorgon från mig.  :bg:
Loggat
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #31 skrivet: 2015.11.08 - 22:07:47 »

Här ska ni få en sötchock.  :inlove:


* Rasmus_1 (2).jpg (85.58 KB, 413x553 - visat 371 gånger.)

* Rasmus_2 (2).jpg (106.6 KB, 586x482 - visat 377 gånger.)

* Rasmus_3 (2).jpg (50.9 KB, 334x342 - visat 382 gånger.)
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #32 skrivet: 2015.11.08 - 22:32:39 »

å så gullig! murphy ser ju ut att stortrivas redan!  :inlove:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #33 skrivet: 2015.11.08 - 23:03:56 »

Han får vara i vårat sovrum ännu så länge. Vi bär kissarnas dofter fram och tillbaka så de lär känna varandra lite sakta. Och Isa har fortfarande struten, så det känns lite elakt att utsätta henne för en direkt träff. För att inte tala om Murphy, som är en riktig liten blyger. Men senare under dagen idag gaskade han upp sig lite i alla fall. Jag sov ett par timmar på eftermiddagen, och då kunde jag se hur han hade knallat omkring på makens sida av sängen och spanat på mig. Vi är redan ganska bra kompisar.

Alla är begeistrade för att han jamar och svarar på tilltal. Det gör nämligen inte Isa. Men troligen kommer vi önska att han var lika tystlåten som Isa snart.  :lol:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #34 skrivet: 2015.11.08 - 23:15:39 »

å, men det är gulligt när de pratar! jobbar du förresten?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #35 skrivet: 2015.11.08 - 23:52:05 »

Visst är det gulligt! Och han svarar verkligen med olika eftertryck beroende på vad man säger till honom. Så det blir som ett litet samtal.

Ja, nu är det nattvecka.  :sleep: Jag har haft lite sömnproblem senaste veckorna. Får fuska med Atarax för att få till sömnen. Det blir knappast bättre nu, när jag ställer till det med nattvecka igen.  :shake_head:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #36 skrivet: 2015.11.09 - 00:51:45 »

svårt att sova på dan sen?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #37 skrivet: 2015.11.09 - 04:14:00 »

Det brukar oftast fungera bra. Men sen, när jag ska tillbaka till att sova på natten igen brukar det vara svajigt med kvalitéten på sömnen. Det brukar kunna ta uppåt en till två veckor innan det fungerar igen.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #38 skrivet: 2015.11.09 - 06:06:40 »

Åååh vilken sötnos! Verkligen.

Loggat