Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.25 - 03:21:09 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Feel Signal  (läst 7747 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #15 skrivet: 2015.10.09 - 12:33:19 »

Det borde du ha tänkt på innan...  :look_down:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #16 skrivet: 2015.10.09 - 12:35:43 »

Jag gjorde ju det! Då blev jag ju hånad för att jag oroade mig för mycket och att rasen inte var så viktig!  :mad_roll:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #17 skrivet: 2015.10.09 - 12:41:25 »

Jag hånar minsann inte! Det ligger inte för mig att håna någon. Det är jag alldeles för timid för att göra. Möjligen retas jag lite. Men det är på en helt annan nivå.  :smile:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #18 skrivet: 2015.10.09 - 18:06:32 »

Sorla, dela gärna för ideen är bra och dom behöver självklart provpersoner. Du kanske kan hitta inlägget hos Jesper Verhey på fejjan? PMma mig annars så hittar vi en lösning!

Och sen fick dom 20 000 av KI Innovation Office. Så 2 eller 3 personer kan åka så dom kan delta!

Loggat



Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #19 skrivet: 2015.10.12 - 11:46:49 »

Jag har varit upptagen hela helgen, men nu tog jag mig tid. Vad kul att de har fått så mycket pengar! Jag lade ändå ut det här på fejjan, så min bekant som är aktiv i rätt krets får se.


"Detta att höra när dörrklockan ringer. Eller att höra när bebisen ligger i rummet bredvid och gråter. Det är sånt som de flesta av oss tar gör givet. Det bara fungerar. Men för de med nedsatt eller ingen hörsel är det en utmaning. Men framtiden är nära nu. Här är ett gäng på Karolinska institutet som ska få åka till Harvard och tävla med sin lika enkla som geniala uppfinning. Jag gillar när det kan få vara enkelt."
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #20 skrivet: 2015.10.13 - 21:54:26 »

 :inlove: Tack Sorla  :flowers: :rose:

Imorgon flyger han. Först till dusseldorf och sen till boston. har ingen aning om hur dom ordnat boende :) Riktiga studenter är dom!.

Loggat



Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #21 skrivet: 2015.10.15 - 17:23:11 »

De där studenterna tar livet så lätt. De ordnar säkert boendet när de har kommit fram.  :flirting:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #22 skrivet: 2015.10.16 - 14:31:30 »

självklart har jag whatsapp kontakt med honom litet då och då. Idag är dagen det händer! Vet inte helt när dom ska pitcha, men runt kl 18 är det mest för dom att göra.

Dom sover hos Harvard studenter på Campussen där eller hur det heter på svenska. Sen vet jag inget mer :)

Men vackra höstfärger har dom är i boston, fick några bilder skickad.

Loggat



Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.025 sekunder med 22 databasfrågor.