Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.29 - 08:31:59 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Precision walking  (läst 4566 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #15 skrivet: 2015.10.08 - 23:12:05 »

Jag har skäl. Mynlis är bara fjompig.  :cool:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #16 skrivet: 2015.10.09 - 06:03:08 »

Inget fel med att vara fjompig!  :lick:
Loggat



Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #17 skrivet: 2015.10.09 - 12:04:48 »

 :lmao:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #18 skrivet: 2015.10.09 - 12:24:08 »

Var på en grej på Grönan för länge sedan. Har för mig att det hette Cinema 2000, men det kan vara fel. Det var nog inte 3D på den tiden men hade samma effekt. Man stod upp i ett rum där en film projicerades på 3 väggar om jag minns rätt, som en krökt filmduk. Det blev som om man stod inne i scenen som visades. Så fick man se grejer som bergochdalbana, små flygplan som loopade o.s.v. Jag blev inte särkilt påverkad alls, men upplevde det som väldigt realistiskt (det var alltså innan skadan). Men det var kanska 6-7 personer som föll som käglor. Minns en framför mig, han började sakta luta mer och mer och när jag förstod vad som skulle hända var det försent att göra något. Hans damp bara, helt rak i kroppen. Kan inte ha haft någon uppfattning om att han föll förrän han slog i golvet.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #19 skrivet: 2015.10.09 - 12:28:56 »

Otäckt men kul! Jag var på den där 3D-biografen på Naturhistorska (eller var den nu är?) och såg en film om barriärrev och dykning. Ascool! Men då blev jag faktiskt påverkad av höjden och fick höjdrädsla. Men att titta på datorskärm eller tv verkar inte påverka mig nämnvärt. Det måste till lite större skärmar för att påverka mitt balanssinne. Jag har väl antagligen alldeles för dåligt balanssinne för att vara så lättpåverkad.  :rolleyes:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.023 sekunder med 22 databasfrågor.