Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.16 - 20:56:45 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Porr när den är som bäst  (läst 1495 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« skrivet: 2015.09.17 - 14:13:17 »

Jag saknar internet som det var för. När webben inte bara bestod av bloggar som ser likadana ut och jättestora sociala nätverk. Personliga hemsidor, vart tog ni vägen? Alla informativa sajter där folk skrev om något de kunde och vurmade för. Kanske lite märkligt att läsa om kärnfysik med rubrikerna i Comic Sans, men det var härligt! Bäst gillade jag nog de lite tokiga sajterna. Någon får en knäpp men bra idé och istället för att sitta och rita med kritor och åstadkomma någon nästan ingen ser läggs det ut på nätet och når tiotusentals.

Ibland sitter jag och klickar runt bland gamla bokmärken och återupplever gamla favoriter. Nästan så ångesten över vad det ska kosta på telefonuppkoppling med 28.8 kommer över mig. De flesta sajter är ju borta, men tack och lov finns Wayback Machine. Här är två favoriter.

Prawnography.net
Gå in under Amateurs och kolla in svenska Helga!  :lol:

Och detta är a work of art - verkligen. Så snyggt och fyndigt. Tyvärr fattas en del bilder från arkivet, de som var roligast så klart.
The Nipple Gallery
Det var en hel sajt med bilder av de där små figurerna, husen de bodde i, allt möjligt. Otroligt detaljerat. Helt underbart. Måste ha legat massor med jobb bakom.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544