Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.19 - 19:30:32 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 2 [3]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Reflexkoppel sökes  (läst 16302 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #30 skrivet: 2014.12.20 - 11:18:32 »

Jag tror jag redan fått en gratis. Jag trodde man skulle få två för det var två på bilden och det stod inget antal i texten. Men jag fick en. Jag skrev och klagade och sa att jag tyckte det var missledande. Då skickade de en till plus en present. :tongue:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #31 skrivet: 2014.12.20 - 12:36:41 »

haha smart!
Loggat



hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #32 skrivet: 2014.12.20 - 14:03:55 »

Fast jag skulle ju kunna beställa en omgång till. Då måste de ju skicka två (om de känner igen mitt namn alltså) och då får jag ju en i reserv.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #33 skrivet: 2014.12.20 - 14:36:41 »

Jag har hittat det. Gud så löjligt. Det var alltså härom natten jag tappade det. Båda satt på jackan när jag tog på mig den, den var jag säker på, och när jag satt mig på cykeln hade jag bara ett. Jag gick förstår runt överallt i källarn där jag varit, men hittade inget och inte låg det i min hall heller. Nu var jag in i pannrummet av en annan orsak och plötslig såg jag nåt blänka till. Det hade rullat in bakom ett ben på en bänk. Vad fånigt, den här gången tittade jag ju inte ens efter det eftersom jag letat flera gånger förut och hade gett upp.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #34 skrivet: 2014.12.20 - 16:19:53 »

Lustigt hur saker slumpar sig. Följde en länk om något helt annat och hamnade på en sajt jag kände till sedan förut, men jag har inte kollat så mycket på grejerna de säljer eftersom det är i USA. Nu gjorde jag det. De här ser väl jättebra ut? Tyvärr lär väl frakten sätta P för inköp och de är kanske för korta för att ha runt en tjock jacka, men jag gillar idén, att bandet inte går omlott som vanligt utan står ut i en flärp. Då kan det ju vara reflex på hela bandet.
http://www.rivbike.com/product-p/re1.htm
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #35 skrivet: 2014.12.20 - 16:23:21 »

Yeah. Right. Låter ju bra om man köper en cykel också då.  :biggrin1:

We charge a flat rate for International orders. $35 to Canada, and $50 for the rest of the world.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #36 skrivet: 2014.12.21 - 07:19:45 »

men mejla, dom kanske är snälla ändå! :) det där passar ju i ett kuvert!

Supersimpelt design!
Loggat



hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #37 skrivet: 2014.12.21 - 07:53:52 »

Ja, kanske. Ägaren verkar vara en rolig prick. Jag har läst en bok han har skrivit, därför jag kände till sajten. Den enda cykelbok jag läst. Den heter Just Ride. Han är gammal tävlingcyklist men dissar nutidens trend att alla ska ha kolfibercyklar, click in-skor och lycrakläder, på goda grunder, tycker jag. Mycket nöjsam läsning.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #38 skrivet: 2014.12.21 - 10:21:48 »

Jag gick och kollade på reflexbanden jag köpte. Det blev visst verkligen fel, för nu har de ändrat texten så det står 2-pack.
http://swestuff.shop.textalk.se/fritid/ovriga-tillbehor/reflex-band-snap-on.html

Och så hittade jag det här hundhalsbandet också. Har träffat hundar som har såna, det lyser som fan. Det är som en mjuk slang liksom som man kan klippa till önskad längd. Kan man ju ringla runt nåt passande rör på hojen. Jag har letat, men det brukar vara lite för dyra och ha pissiga batterier (dyra att byta) eller vara laddbara och ha kort brinntid. Det här är smalt men desto längre och använder CR2032 som är mitt universalbatteri numera. Vägrar köpa saker som använder andra. Så jag beställde ett sånt och ett stativ till phonen. Har börjat titta på film på den och det är jobbigt att hålla. Det var känt märke och bra pris (ville ha ett sånt till kameran förut).
http://swestuff.shop.textalk.se/fritid/djur-tillbehor/halsband-for-hund-eller-kat-orange-sken-justerbart.html
http://swestuff.shop.textalk.se/kamerastativ/stativ/gorillapod-tripod-smartphone-och-iphone-kamerastativ-universal-g.html

Fri frakt. Börjar gilla det här stället. Hur de hanterade misstaget vid första beställningen är ju positivt. Paketen kommer snabbt som ögat också.

Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #39 skrivet: 2014.12.22 - 07:09:24 »

båda saker ser bra ut. Ang slangen... du ska ha riktig reflex också tycker jag. I kyla fungerar batterigrejs ju mindre bra och om den är slut -även om du har batteri med dig- syns du mindre bra tills du har hunnit byta!
Loggat



hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #40 skrivet: 2014.12.22 - 07:28:14 »

Jag har massor med reflexer och lampor. Men jag är besatt av att vara hypersynlig. Är rätt kul också att försöka lysa som en julgran nu när det blivit billigt. Förr drog ju ljus så mycket energi och batterierna tog slut på ett par timmar. Håller man sig till led och 2032 så får man ut många timmar för ett par kronor.  :biggrin1:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #41 skrivet: 2014.12.23 - 06:08:59 »

jag vill ha ett kort på dig i full belysning. Dvs du syns själv då inte för det är mörkt men alla lampor och reflexer.. :)
Loggat



hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #42 skrivet: 2014.12.23 - 06:39:13 »

 :whistle:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #43 skrivet: 2014.12.25 - 11:08:56 »

jag vill ha ett kort på dig i full belysning. Dvs du syns själv då inte för det är mörkt men alla lampor och reflexer.. :)

 :bg: Jag med!!!
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #44 skrivet: 2014.12.25 - 20:06:00 »

Säften!  :mad_roll:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: 1 2 [3]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544