Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.18 - 14:25:30 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Someone is a little full of himself  (läst 119405 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
8: Array to string conversion
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Sources/Subs.php
Rad: 2411
fetsmart
Hero Member
*****

Smörklickar: 15
Offline Offline

Antal inlägg: 656



Hemsida
« Svara #120 skrivet: 2016.11.04 - 20:59:58 »

Det förra "pausmålet", efter 12 dagar, uppskattade han själv till 1800 kcal om jag minns rätt... det är inga dåliga laddningar när fastan väl bryts f'låt, pausas!
Loggat

neoLITE STFU & MYFA – Post cenam non stare sed mille passus meare
Subcalva
Superhero
******

Smörklickar: 19
Offline Offline

Antal inlägg: 1721



« Svara #121 skrivet: 2016.11.07 - 18:10:52 »

Nu är JM på upploppet på dag 20! Jag är mycket skeptisk till att man bygger muskler på en diet utan några kalorier överhuvudtaget.

Citat
I'm in the final stretch on my 21-day fasting experiment where I have only had two meals--one at the end of Day 12 and at the end of Day 18. It's been quite the journey on this particular fast and I've seemed to develop some fasting muscles so to speak making this a LOT easier than when I first began doing extended fasts. Let this encourage you that it will get better over time that you implement fasting into your life. You'll find a rhythm that will be unique to you and your needs. Just try it!

https://www.instagram.com/p/BMedUb5A22Q/?taken-by=livinlowcarbman
Loggat

NOLM - Näringstät Oprocessad gärna Lokalt odlad Mat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #122 skrivet: 2016.11.07 - 19:01:10 »

Men menar han det inte bildligt, tror du? Att han börjar bli bra på det.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Subcalva
Superhero
******

Smörklickar: 19
Offline Offline

Antal inlägg: 1721



« Svara #123 skrivet: 2016.11.07 - 19:43:04 »

Jo du har rätt. Så är det säkert.
Det var min förutfattade mening som satte krokben  :lol:
Loggat

NOLM - Näringstät Oprocessad gärna Lokalt odlad Mat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #124 skrivet: 2016.11.07 - 20:53:00 »

Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Subcalva
Superhero
******

Smörklickar: 19
Offline Offline

Antal inlägg: 1721



« Svara #125 skrivet: 2016.11.09 - 20:56:04 »

Nu är han klar för den här gången!

Citat
This is my final update on my 21-day fasting experiment as I've reached Day 21. All in all, I lost 27 pounds in 21 days and saw real signs of insulin resistance healing. Where do I go from here? I continue to implement periods of fasting into my life. I've got quite a bit of travel coming up in the next few months and I'll enjoy the time away with periods of feasting and follow those up with periods of fasting. It's the way we were meant to go with the way we live our lives. All we know is feasting, feasting, and more feasting. This fast truly opened my eyes to just how needless so much of my own feasting times are actually needed. They're just not. I'll continue to learn from these fasts and share what I learn. Checking in again on December 6 (one month post-fast) to see how much of the 27 pounds I lost stays off. Stay tuned!

https://www.instagram.com/p/BMhUJpegfVq/?taken-by=livinlowcarbman
Loggat

NOLM - Näringstät Oprocessad gärna Lokalt odlad Mat
Subcalva
Superhero
******

Smörklickar: 19
Offline Offline

Antal inlägg: 1721



« Svara #126 skrivet: 2017.01.31 - 21:55:11 »

JM anklagas för att mygla med sin vikt och säger att han tvärtom är ärlig till skillnad från andra inom samma bransch.  :shock:

Själv tycker jag absolut att han myglar. Trots åtminstone 4 rejäla fastanden förra året så skriver han inte hur mycket han väger. Han har redovisat hur mycket han gått ner efter varje gång och ibland har han talat om hur mycket han lyckats hålla till nästa gång. Han publicerar saker stup i kvarten på sociala medier att det inte går att hitta hårda fakta med mindre än att man följer honom varje dag och vem orkar det...
 :puke1:

Jag är dock fullständigt övertygad om att han skulle vara betydligt mer uppriktig med sin vikt om han hade lyckats. Istället säger han hela tiden till att han lyckats hålla sig nere 100 pounds från sin högsta vikt 410 pounds vilket han menar "är ett tecken på att jag är mycket mer hälsosam nu trots den extra vikten". Jo det är såklart bättre att väga 310 pounds hellre än 410 men jag tycker nog kanske han är väl optimistisk.

Själv tycker han att han är uppriktig genom att han visar upp sig på scen och pratar öppet om sin vikt. Bild finns i länken.

https://www.instagram.com/p/BP6Eqq4gKOE/?taken-by=livinlowcarbman
Loggat

NOLM - Näringstät Oprocessad gärna Lokalt odlad Mat
fetsmart
Hero Member
*****

Smörklickar: 15
Offline Offline

Antal inlägg: 656



Hemsida
« Svara #127 skrivet: 2017.02.01 - 00:28:17 »

JM anklagas för att mygla med sin vikt och säger att han tvärtom är ärlig till skillnad från andra inom samma bransch.  :shock:

Själv tycker jag absolut att han myglar. Trots åtminstone 4 rejäla fastanden förra året så skriver han inte hur mycket han väger. Han har redovisat hur mycket han gått ner efter varje gång och ibland har han talat om hur mycket han lyckats hålla till nästa gång. Han publicerar saker stup i kvarten på sociala medier att det inte går att hitta hårda fakta med mindre än att man följer honom varje dag och vem orkar det...
 :puke1:

Jag är dock fullständigt övertygad om att han skulle vara betydligt mer uppriktig med sin vikt om han hade lyckats. Istället säger han hela tiden till att han lyckats hålla sig nere 100 pounds från sin högsta vikt 410 pounds vilket han menar "är ett tecken på att jag är mycket mer hälsosam nu trots den extra vikten". Jo det är såklart bättre att väga 310 pounds hellre än 410 men jag tycker nog kanske han är väl optimistisk.

Själv tycker han att han är uppriktig genom att han visar upp sig på scen och pratar öppet om sin vikt. Bild finns i länken.

https://www.instagram.com/p/BP6Eqq4gKOE/?taken-by=livinlowcarbman


That's a big boy... tror inte det räcker med 310 lbs - "men dä kvettar la"...
Loggat

neoLITE STFU & MYFA – Post cenam non stare sed mille passus meare
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #128 skrivet: 2017.02.01 - 08:08:16 »

Han är väl rätt lång också? Ivf är han längre än Eric Westman och andra män jag lyckades hitta bilder på honom bredvid.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig