Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.23 - 16:12:24 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Sjukt!  (läst 1920 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« skrivet: 2014.08.28 - 21:27:48 »

Är jag överdrivet känlig? Jag blev faktiskt så pass upprörd att pulsen steg när jag kollade TV-programmet och såg detta som går på  fyran ikväll

Obduktion - Whitney Houstons sista timmar

Brittisk dokumentärserie från 2013. Avsnitt 2 av 3. Artisten Whitney Houston dog på ett hotell i Hollywood 48 år gammal. Obduktionen avslöjade att hon hade skador på lever och hjärta orsakat av alkohol, rökning och droger. Programmet granskar obduktionsprotokollet och visar hur den stora stjärnans missbruk till slut tog hennes liv.


Varför? Jag är inte Whitney-fantast, det har inte med det att göra. Men att gå så långt som att börja rota i obduktionsprotokoll, det känns som om man passerar en gräns. Och att dessutom grunda ett helt program på detta protokoll... Hur fick de tag på det förresten? Är sådant offentligt i USA?

 :puke1:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
fetsmart
Hero Member
*****

Smörklickar: 15
Offline Offline

Antal inlägg: 656



Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2014.08.29 - 01:28:21 »

En av anledningarna till att det förekommer är att folk köper/tittar/klickar på skiten... vi får försöka ta vårt ansvar var och en så gott det går. Jag försöker tänka på att avstå från att nappa på boulevardpressens mest uppenbara/osmakliga klickbeten... Varje klick är "en röst" för att de ska fortsätta...
Loggat

neoLITE STFU & MYFA – Post cenam non stare sed mille passus meare
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2014.08.29 - 15:36:33 »

 :puke1: :puke2: usch vad osmakligt. Stackars familjen!
Loggat



Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.023 sekunder med 22 databasfrågor.