Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.28 - 15:56:47 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 11 12 [13] 14 15   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Vägen från sockerhelvetet.  (läst 95063 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #180 skrivet: 2013.10.07 - 21:54:27 »

Nu vare nån som tog min zon!  :fork_off:

Fan, sånt här är farligt. Jag blev jättesugen på att springa ut och ta tillbaks den om en halvtimme (jo, jag hittade det just). Det är nära.  :biggrin1:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Snorkfröken
Full Member
***

Smörklickar: 1
Offline Offline

Antal inlägg: 239


Var är Mumintrollet?


« Svara #181 skrivet: 2013.10.07 - 22:09:37 »

 :lulz:
Loggat

En lagom rund tjej lagom galen med mycket självironi och sjuk humor.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #182 skrivet: 2013.10.07 - 22:40:53 »

Nu rök de andra två. Häftigt, men kan ju se andra spelare röra sig. Jag satt och tittade när den jäkeln knep mina två. :angrywife:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #183 skrivet: 2013.10.08 - 21:56:44 »

Fan för dig, snorran! Jag kommer att bli besatt av det här nu.  :bang_head:

Jag är Master scout nu. Vad är du?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Snorkfröken
Full Member
***

Smörklickar: 1
Offline Offline

Antal inlägg: 239


Var är Mumintrollet?


« Svara #184 skrivet: 2013.10.09 - 00:57:54 »

 :lmao:   Jag är ingen Master i alla fall. Men ska leta vidare. :whistle:
Loggat

En lagom rund tjej lagom galen med mycket självironi och sjuk humor.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #185 skrivet: 2013.10.09 - 09:49:41 »

Det gick jättefort att passera flera nivåer. Tog 3 tror jag första dan och sen 8 eller 9 igår.

Suger appen slut på batterit för dig också? Fick lägga av för att det stod på rött och då hade jag varit ute en timme drygt bara. Tog dem som låg på vägen när jag skulle handla bara.

Det här gillar nog Sorla också. Och holländarn får äntligen nåt där hon kan vara med också.  :whink:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #186 skrivet: 2013.10.09 - 13:27:47 »

kollar senare när jg orkar..
Loggat



Snorkfröken
Full Member
***

Smörklickar: 1
Offline Offline

Antal inlägg: 239


Var är Mumintrollet?


« Svara #187 skrivet: 2013.10.09 - 16:55:55 »

Någon snodde en zon av mig men jag tog tillbaka den  :rolleyes:
Loggat

En lagom rund tjej lagom galen med mycket självironi och sjuk humor.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #188 skrivet: 2013.10.09 - 19:55:46 »

Hade planerat att ta en radda på väg hem från skogen ikväll. Så var det nån jäkel som gick före mig och snodde dem så de blev blockerade. Ville ju inte vänta en halvtimme. Fick 4-5 stycken ivf, men har bara en kvar. Har ny rank också. Är nu Scout Elder.  :lulz:

Men hur är det med batteriet då? För mig är det helt sjukt så fort det tar slut.


Du ska absolut kolla på det sen, Mynlen. Skulle aldrig ge mig på att försöka vinna eller så, men det kan vara kul att leka ett tag om man ändå är någonstans. Gjorde det roligare att åka till City Gross t.ex. Det skojigaste är att man ser alla andra och vad de heter (namnet i spelet alltså). Så man kan sitta hemma och titta på hur de rör sig och snor ens zoner.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #189 skrivet: 2013.10.10 - 07:37:02 »

Men jobbigt ju att den drar så in i h-vete med batteri! Jag som använder Moves för att räkna steg. Har som mål att ta minst 12000 steg om dagen. Det har inte lyckats en enda dag. Igår blev det dryga 10000. Och då bär jag inte runt mobilen hemma i huset.


Skickat på ett lurigt sätt.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #190 skrivet: 2013.10.10 - 10:48:02 »

Ja, det är skit. Men jag tror det är rätt nytt och appen är Beta, så det kan ju bli bättre. Fast den gör ju rätt mycket. Laddar ner googles flygbild, håller reda på mig, håller reda på alla andra, uppdateras ständigt - man ser ner gubbarna rör sig, det är inte ryckigt utan mjukt och jämt. Man får alerts när något i närområdet händer. Animationer och ljudeffekter. Man kan chatta med andra spelare o.s.v. Ska kolla hur mycket som går att stänga av utan att den blir tråkig - om det går alls.

Ladda ner appen och kolla hur det ser ut ivf. Jag blev frestad direkt när jag såg kartan. Förrestent tror jag det är svenskt. Fan vad vi är framåt med sånt här.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Snorkfröken
Full Member
***

Smörklickar: 1
Offline Offline

Antal inlägg: 239


Var är Mumintrollet?


« Svara #191 skrivet: 2013.11.08 - 18:03:33 »

Hej hopp! Idag blev jag med badrumsvåg så nu vet jag den bittra sanningen.  :cry: Var dock beredd på värre öde än vad som stod i siffrorna men det var ingen rolig bild jag fick. Och lösningen blev fär stunden att smocka i sig blåbärskaka från Hägges. Hm ja men det går man väl ner i vikt med. Heller hur?  :flirting: Öh nähää.  :whistle:

Jag fortsätter min jakt på Turfzoner men nu har det ju börjat bli kallt.   :badtongue:
Loggat

En lagom rund tjej lagom galen med mycket självironi och sjuk humor.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #192 skrivet: 2014.03.02 - 13:17:34 »

Jag blev helt såld på Turf ett tag och det är ditt fel!   :club:

Det är ju för fan farligt! Man blir ju manisk. Men nu har vädret satt P. Tar bara zoner som jag går förbi ändå, om jag kommer ihåg. En månad när jag var väldigt aktiv, tror det var december, kom jag faktiskt på 21:a plats i stan.  :cool:

Får se om jag sätter igång igen. Jag tänkte att jag skulle ta alla zoner på rimligt avstånd från stan utan att tänka på poängen så mycket, men sen vet jag inte. Jag blir lite skrämd när jag ser de där människorna som är ute många timmar varje dag, verkar spendera all tid på turf. De är väldigt på här i stan. Sån vill jag inte bli, så jag får nog passa mig lite.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Snorkfröken
Full Member
***

Smörklickar: 1
Offline Offline

Antal inlägg: 239


Var är Mumintrollet?


« Svara #193 skrivet: 2014.03.02 - 13:20:11 »

Ja maten är åt helvete just nu. Försökte äta D - vitaminer under hösten för man skulle ju bli pigg eller mindre trött eller hur det nu var. Nä det hjälpte inte och sen bara slutade jag. Jag råkade glömma ta de en dag och sen var det slut. Ja så brukar det vara med mig.  :bang_head:

Just nu finns det väl inget positivt att säga mer än att jag ska flytta från denna bostad jag bor i nu. Har grannar som lever loppan dygnet runt och av hyresvärden får man en axelryckning till svar när man klagar. Så jag flyttar i april. Så då får man väl kanske sova som man ska i alla fall.

Jag börjar längta efter våren. Är trött på denna grå sörja som varit vår vinter hittills. Har solen flytt till söderhavet eller vad? :confused3:
Loggat

En lagom rund tjej lagom galen med mycket självironi och sjuk humor.
Snorkfröken
Full Member
***

Smörklickar: 1
Offline Offline

Antal inlägg: 239


Var är Mumintrollet?


« Svara #194 skrivet: 2014.03.02 - 13:21:48 »

Jaha du Hemulen. Ja vad ska jag säga. Jag verkar kunna påverka folk jag med  :laugh:
Loggat

En lagom rund tjej lagom galen med mycket självironi och sjuk humor.
Sidor: 1 ... 11 12 [13] 14 15   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544