Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.29 - 12:56:02 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 2 [3]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Vad äter Claude Marcus?  (läst 13553 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #30 skrivet: 2013.06.27 - 17:43:18 »

Ja det har varit många stormar i ankdammen senaste tiden.Det hade skulle kanske vara klokt att skriva var man läser dessa påhopp om man råkar visa en bild på sin mat med kanske en morot på. Jag misstänker att det är på den där fb sidan som jag gick ur. Där var det ett himla liv. Har en kompis som är kvar och berättar att det fortfarande är på samma sätt. Jag är i stället med i in fb grupp som heter lchf för kvinnor. Det är jättetrevlig och inte alls fördömande hur man än äter.
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #31 skrivet: 2013.06.27 - 18:14:53 »

En hel facebooksida vigd år påhopp ifall man skulle äta en "hälsofarlig" morot som säkert är minst 3 farliga kolhydrater. Det låter som ett kul ställe.  :rolleyes: Hur hittar jag den? Skulle vilja tala om hur många morötter jag äter hehe  :laugh:
Loggat
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #32 skrivet: 2013.06.27 - 20:47:14 »

jag är bara med i en lchf fb grupp, men den är sluten. Den är iallfall jättetrevlig med mycket utsväningar och en hel del kul snusk. Mest reta varandra. Men även mycket stöd, man blir inte dömd om man äter morot iallafall.
Loggat



Sidor: 1 2 [3]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544