Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.26 - 12:40:19 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Jag behöver skaffa en ny mus  (läst 13254 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #15 skrivet: 2013.01.31 - 09:15:57 »

Hemul, den ligger på en liten kudde. Antagligen för att illustrera att den fungerar på de flesta underlag. Undrar varför den inte fungerar på glas och spegel? Den ser för övrigt mycket bra ut. Och lagom pris. Ska forska mer på den. Kanske se om den finns utan sladd. Mynlen, hur lång är sladden på din? Och tack för tipset förresten! *kram*


Skrivet i Tapatalk
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #16 skrivet: 2013.01.31 - 18:23:12 »

Åh, varför skulle den inte fungera på glas eller spegel? den ligger på ett ställe, man rör inte musen alls. med bollen navigerar man muspekaren och bollen styr man med pek och mittfinger.  Inte med tummen med den "klickar" man. vi har också såna tumbollar på jobbet men dom tycker jag är urjobbiga. Plus att man bara kan ha dom i en hand. Den här kan man ha i båda händer!

Ska imorgon på jobbet mäta hur lång sladden är. Återkommer.
Loggat



Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #17 skrivet: 2013.02.01 - 10:01:55 »

Sladden ar 2 meter!

Och nu laser jag om det jag skrev. .man flyttar alltsa inte musen nar man haller pa, visst ror man vid den med handen :)
Loggat



Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #18 skrivet: 2013.02.01 - 14:56:52 »

Merde! 2 meter är mycke sladd att trassla med. Ska försöka få tag i en utan sladd.

Haha, jag förstod vad du menade med att röra på musen. :-) Och jag hade listat ut att den skulle stå still på bordet. Det var därför jag inte hajade vad glasunderlaget skulle kunna förstöra. Nå väl. Jag tycker den ser perfekt ut för mig. Att man kan byta hand enkelt gillar jag skarpt, eftersom jag snabbt tröttnar i händer och armar.


Skrivet i Tapatalk
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #19 skrivet: 2013.02.01 - 15:40:19 »

finns säkert en funktion där man kan "byta" knappar lätt, å andra sidan hade jag lärt mig använda musen med vänster hand med knapparna på vanligt ställe (pratar om en vanlig mus nu)  så att det är enkelt att byta hand ja.

2 m är långt ja, ingen aning om den finns sladdlös också. Jag tycker om den är så lång :) tycker det är värre med för korta sladdar. men eftersom man inte rör musen är sladden inte så irriterande. Tycker jag då.
Loggat



Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #20 skrivet: 2013.02.01 - 21:25:54 »

Mmm, men jag har min lilla lapptopp som jag flyttar runt med här hemma. Då är det skönt att inte ha så mycket sladd att fastna med här och där och som hänger över bordskanter mm. Men den här musen verkar så bra att jag är beredd att överse med den detaljen. Dessutom går det ju att snurra ihop sladden och fästa den med ett klips eller liknande.

Jag byter hand med min lilla mus redan nu, men ändrar aldrig knapparna. Det är inget problem tycker jag.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #21 skrivet: 2013.02.01 - 21:45:42 »

tyckte inte jag heller, man vänjer sig fort. ja sladden går nog att rulla upp så en blir en trevlig längd.

Loggat



Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544