Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.29 - 14:28:25 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2] 3 4 ... 19   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Ta-taa!  (läst 89745 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #15 skrivet: 2012.07.11 - 16:04:27 »

Aim the Whiz downwards and never use it facing the wind!  :laugh:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #16 skrivet: 2012.07.11 - 16:14:42 »

Citat
Whiz Freedom (Purple) 1 £9.78 £9.78
Explorer Bag 1 £2.64 £2.64
Subtotal £12.42

Shipping is Inside EuropePostage & Packing £5.45
Tax (Inc) £1.85
Payment method is 'PayPal Pro - Whiz UK'

Currency is British Pound Total £17.87

Insåg att vit såg sjuk ut också, så det fick bli en lila då.

Vad är PayPal Pro? Jag valde inte PP. Jag betalade med kort. :goggle:

Hoppas de skickar den med en gång! Borde bara ta ett par dar från UK. Kan inte bärga mig! Tack Mynlen! Fast jag kanske skäller på dig sen, om den inte funkar eller jag kissar i skorna!  :lulz:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #17 skrivet: 2012.07.11 - 16:49:45 »

Jag tycker den såg bättre ut att sikta i. Lite större tratt liksom. Jag vill veta hur det gick att använda den sen! Har alltid varit lite skeptisk, eftersom man ju vill torka sig efteråt. Och den ska förvaras sen. Lite småäckligt liksom.  :redface:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #18 skrivet: 2012.07.11 - 16:57:21 »

Viken såg bättre ut att sikta i?  :confused3:

Jo, äckligt. Det var därför jag köpte den där plastbagen också. Den var ju billig så. Det står en massa om materialet. Det är medicinsk plast bla bla bla som om jag förstår det rätt stöter bort vätska, så det borde inte bli så mycket kiss kvar på den. Och den är maskintvättbar! Det sista avgjorde saken.

Förresten är det äckligt när man råkar kissa på handen också och inte kan tvätta sig så...  :shy:

Verkar ivf mycket smidigare än apotekets potta som måste tömmas och sen ska man bära om kring den i ryggan/väskan. En liten lössnopp tar ju ingen plats alls! Jag kan ju ha den i senilpåsen där jag har glasögonen och mobilen. :lol1:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #19 skrivet: 2012.07.11 - 17:17:35 »

jag ska beställa en lila snart, hittade ett adress här i holland, men måste föra över 15 euro då först. Jag tror den här är bra att använda. Hittade en annan också men den tror jag ni skulle bli shockad över haha.

http://shenis.com/Shenis/Main_Page.html

hahahahah!!!

lila eller vit, whatever. Det står också man kan skjuta den mellan brallorna, det tänker jag iallafall testa. Helt klart bättre att stå och pinka när någon kommer ist för att sitta och inte kunna komma upp elegant :)
Loggat



hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #20 skrivet: 2012.07.11 - 17:23:29 »

Jo den du i blåbärsskogen!  :lulz:

Billigare på Amazon - så klart. Den får mycket positiva omdömen. De få som inte är positiva verkar vara idioter.
http://www.amazon.co.uk/Freedom-Purple-Whiz/dp/B001ANQDVG

Men 15 € - det är väl dyrare än att köpa direkt från dem?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #21 skrivet: 2012.07.11 - 17:28:31 »

är det? jag tyckte det blev dyrare med frakten osv. här ingick frakten.... kanske annan kostnad till holland, vad vet jag.
Loggat



Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #22 skrivet: 2012.07.11 - 18:41:27 »

Viken såg bättre ut att sikta i?  :confused3:

Jo, äckligt. Det var därför jag köpte den där plastbagen också. Den var ju billig så. Det står en massa om materialet. Det är medicinsk plast bla bla bla som om jag förstår det rätt stöter bort vätska, så det borde inte bli så mycket kiss kvar på den. Och den är maskintvättbar! Det sista avgjorde saken.

Förresten är det äckligt när man råkar kissa på handen också och inte kan tvätta sig så...  :shy:

Verkar ivf mycket smidigare än apotekets potta som måste tömmas och sen ska man bära om kring den i ryggan/väskan. En liten lössnopp tar ju ingen plats alls! Jag kan ju ha den i senilpåsen där jag har glasögonen och mobilen. :lol1:

Den du valde.

Det skulle varit praktiskt med en som man kunde förvara på det mest logiska stället. Som en tampong.  :flirting:

Vågar jag öppna Mynlens länk när jag sitter på jobbet med en manlig kollega på var sida om ig? :rolleyes:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #23 skrivet: 2012.07.11 - 19:27:58 »

gör det.. dom kommer bara att bli avundsjuka hahahahah

man ser inget "fel" eller äckligt..den har bara en hmm. interessant form. Och storlek. hihi


Loggat



Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #24 skrivet: 2012.07.11 - 19:32:20 »

Förresten är det äckligt när man råkar kissa på handen också och inte kan tvätta sig så...  :shy:

eller om man kissar på fötterna...

Ta med en fuktad/våt tvättlapp i en liten plastpåse, då har du iallafall något att fräscha upp händerna med. Så gjorde jag med ungarna, såna där våtservetter har jag alltid ogillat. Visst hade jag några till blöjbyte om jag var ute på språng men till ansikte och händer, urk för alla kemikalier som sitter därpå.

Loggat



Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #25 skrivet: 2012.07.11 - 19:34:19 »

Jo den du i blåbärsskogen!  :lulz:

Billigare på Amazon - så klart. Den får mycket positiva omdömen. De få som inte är positiva verkar vara idioter.
http://www.amazon.co.uk/Freedom-Purple-Whiz/dp/B001ANQDVG

Men 15 € - det är väl dyrare än att köpa direkt från dem?

ah nu ser jag att din verkligen är billigare!!! najs!
Loggat



Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #26 skrivet: 2012.07.11 - 19:40:13 »

men paypal går inte med den länken.. hmpf! jag har inget kort nämligen...
Loggat



hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #27 skrivet: 2012.07.12 - 00:19:28 »

Nej, jag tror din var billigare. Jag blir alltid förvirrad av euro och pund. På amazon är den billigare ja, men det upptäckte jag inte förrän jag redan köpt från dem direkt. Fast det blir ju frakt på amazon också.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #28 skrivet: 2012.07.12 - 00:22:41 »

Men alltså, vad gör man om någon kommer just när man står där och kissar genom pipen? Det är ju nog pinsamt att bli överraskad med brallorna nere men att stå och kissa genom en lila lössnopp ute i skogen, det är betydligt svårare att förklara. Om man ens får chansen. Folk lär väl fly i full galopp när de ser en!  :lulz:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #29 skrivet: 2012.07.12 - 12:57:11 »

men då är ju problemet löst. Fast jag tror att en hel del kvinnor blir nyfikna och vill OCKSÅ!

Loggat



Sidor: 1 [2] 3 4 ... 19   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544