Hovan, det tycker jag med.
Men gymmet är litet ställe, ca. 10 stationer, jag försöker hoppa över dom och komma tillbaks när de har flyttat på sig.
Men jag skulle vilja bara höra min radio och köra rejset inte lyssna på om de har planterat om pelargonier eller
ha koll på deras barnbarn.
Nu har jag ifs. en bättre mobil med lurar så kanske kan jag stänga ut pratet
.
Funderar att något måste ju göras för att foten vill inte ens trampa på crossen just nu ( och trampet på motionscykeln gick sönder...
maken klurar ut en lösning just nu, byta delen eller köpa en " ny" bagagnat på blocket. )
Jag har slarvat med maten rätt ordentligt två dagar nu, så det är skärpning som gäller.
Vikten är 1 kg upp, men det är ingen katastrof med tanke på vad jag har stoppat i mig.
Jag började dagen med en ordentligt sked cocos och en bit av min kesella-citrus-dröm
,
nästa måltid blir det riktigt mat!
Jag känner mig duktig som har gjort 2kg chili con carne, kött och fisksoppa och sedan har jag en bosarpscykling i upptidningen.
Den ska marineras i morgon njutas också ungstekt samma dag. Vi har även lite önskemat som gravat lax, korv och färdiga köttbullar ( minstingen älskar mamascans-köttbullar
, dom luktar ju apa! , så han får dom till stora festliga tillfällen
)
Igår njöt jag ordentligt med havregrynsgröt med mjölk
Den kombon har jag inte smakat på flera år!
Ljuvligt! Näsan reagerar lite på alla mina mjölk/mjöl tester och kombon, men inget snor-kran öppnar sig alls.
Jag snyter mig och sedan är det bra!