Det skulle kännas dumt att kalla detta till något annat än en byhåla
Men idag kan jag konstatera att det är underbart att komma till himmelriket från ett helvete.
Läget har ju varit lite svajjit ett par dagar, lite ont i halsen, och allmänt trött.
I morse hörde huvudvärken av sig så jag sov länge och har tagit det väldigt lungt.
Nu blir det brutalt läsning:
Först var det stortömning på tarmen
sedan var det bara konstatera att mensen gjorde sitt värsta dag och levererade pingisboll stora klumpar varje timme.
( hur skulle man klarat detta utan en menskopp???)
Sedan fick migränen för sig att explodera totalt vid 16-17 tiden jag hämtade starkare tabletter, men för sent.
Dunder och blixter var ett faktum och jag kaskadspydde hela matsäcken ut under ett par omgånger under 3 närmaste timmar.
Om jag inte var i toan tryckte jag pannan på mina knytknäver mot sängen liggandes "på huk" ,
Vid 20-21 började det släppa och det var underbart att stiga upp nu och känna att huvudet är inte utsprängt...än.
Det är bara att räkna med en lugn dag i morgon med.
OM den här behandlingen inte syns på vågen i morgon, har jag slutat att lita på min våg
!
Jag har också lärt mig att jag inte ska göra något med verktygen " potatis-skalare" det är den rörelsen som slår slint på min huvud dagen efter. Jag kan hacka grönsaker och frukt men aldrig ,aldrig skala något!