Många positiva saker idag.
Det började i går, när jag pratade om linimentet, kom maken på att han hade något sådant i gömmorna.
visst, och det luktade inte ens.
Det kändes som tusen myror med kalla fötter och sedan slappnade hela ryggraden av!
En liten bit av nacke protesterade fortfarande en aning, men inget farligt, jag kunde sova!
hela paketet känns fortfarande lite, men nu orkar jag med livet igen.
Vi fixade både stekt kött och en gryta på förmiddagen, och sedan efter en spänn väntan...
( det fanns en annan spekulat till objektet på förmiddagen, som sedan aldrig dög upp)
Åkte vi på eftermiddagen och hämtade hem detta:
http://www.blocket.se/jonkoping/Garderob_m_skjutdorrar_Tvilum___Scanbirk_A_S_31369092.htm?ca=14&w=1Om jag är glad! För vi har körsbärs-billy-skåp i sovrummet annars, och skåpet stämde både på längden och höjden perfekt på sin plats.
Just nu ligger den i sina beståndsdelar på golvet i vardagsrummet ,men efter helgens firandet ska det resas upp på sin plats.
( vi har haft svärmors gamla skåp provosoriskt i sovrummet med två lösa elfakorgar till våra kläder efter renoveringen.)
Dessutom hittade jag veggo-krav-MJÖLKFRI-choklad idag i smakena neutral, mint, apelsin och chili!
Plamil organics hette det ( nästan svart förpackning). Dessa hittade jag på iCA maxi, men jag tror att dom finns i andra butiker också.
Dom har jag köpt förut men inte reflekterat över att dom är mjölkfria.
SÅ nu efter flera månader utan choklad har jag käkat mint-choklad!
En apelsin-variant följer med till nyårsfirandet i Stockholm.
Så året slutade till sist väl!
Gott Nytt år till er alla och ett stort
till Sorla för tipset om liniment.