Du behöver dundermassage, en öm naprapat som lägger till rätta det som gått snett, varma bad, massa magnesium, ännu mera värme, lugn rörelse, liniment....... kärlek, omvårdnad och lugn och ro.
Jag har ett liniment som heter Linnex. Det är fantastiskt kraftfullt. Det är en vit behållare som ser ut som en deostick. Funkar likadant också. När man stryker på den blir det först lite svalt, men sen drar värmeblåslampan igång! Om man rör lite på sig blir det ännu varmare. Huden brukar bli rejält röd, men musklerna brukar gilla det. Jag använder det när jag har haft flera dagar med migrän och spänningshuvudvärk. Eller när jag känner att spänningarna skulle sätta igång migrän och det fick fortgå. Det är många gånger jag har klarat mig utan migrän, tack vare linimentet som håller musklerna igång. Jag köpte det hos min massör. Jag undrar var man kan få tag i det annars...... ska spana lite........
http://www.mediconline.se/liniment/linnex-c-168-1.aspx Den för 149 är det jag använder. Jag tycker definitivt att du ska unna dig den. Maken hjälper dig att stryka på ett lager eller max två. Stryker man på mera bränner det som eld i timmar och det gär nästan ont att ha tröjan emot. Men jag lovar, musklerna får fullt upp med att hantera linimentet och har inte tid att djävlas med dig.
Här fanns det många bra saker Sorla!
jag visste att det lönar sig att prata med dig.
Linimentet ska beställas! Luktar det något? hoppas inte, jag tål inga lukter vid huvudvärken.
Magnesium har jag i skåpet, turbo-tableeter på 500mg, dom har jag tagit för mages skull innan jul, men inte nu efter, så nu boostar jag i kväll med 1000mg
varm bad har jag inte, men bastun kallar på nyårsafton hos vänner!
maken masserar bra och ordentligt, familjen försöker smyga runt tyst.
jag sov hela eftermiddagen och började känna vid 16-tiden att livet börjar återkomma.
Axlarna värker fortfarande, men det onda börjar släppa min skalle i alla fall.
Jag var varmklädd på en kvällspromenad med maken också.
jag har förresten gått har med en yllemössa ( med lite press över pannan) och halsduk inomhus
De stunder jag har varit uppe på vilostolen har jag varit inpaketerad i filtar med min mössa på.
Ni skulle sett mig då