4,4 kg på 6 dygn. Jag är inte alls avundsjuk...
Oj, det missade jag.
Fasiken, du verkar ju äta relativt mycket också.
Tackar
,
Jag är jätteförvånad själv, jag är ju inte direkt någon nyborjare. och även för en nybörjare är det mycket under en vecka.
Men två av kilona har varit rena kolhydratfrossavätska. Dom två hoppades jag att jag skulle bli av under denna veckan, men det försvan två till bara på farten.
Nu tilltagar mensen och vågen visade upp ett kg, men det är normalt, så jag räknar med ett rejält minus om en vecka igen.
Jag äter i princip bara 2 gånger / dag just nu.
En gång under förmiddagen, då jag känner mig hungrig : makrill i tomatsås och 4-6 hyvlad stureost på.
middagen har varit en portion kött, inga såser och lite grönsaker ( någon dag stekta morötter, en annan dag broccoli)
3-4 sesamknäcke med smör, ost och tomat/paprika. Inga mjölkprodukter alls.
jag har varit utan mjölkprodukter pga. snuvan, den kommer som ett brev på posten då. trist, jättetrist .
jag hämtade nässpray från apoteket och testar nu om det hjälper . jag provar på lite på meze, grädde mm. för att se om jag med sprayens hjälp kan äta något mjölkkigt ibland.
Speciellt tänker jag på bröllpsdagsfirandet, det blir tråkigt att peta på mat där, men det fungerar inte heller att vara snuvig hela tiden, näsan rinner som en kran....