Vill-ni-veta-vad!!
Nu får ni höra i vilket fall
Hörs det dit?
Jag ÄLSKAR dessa smoothies och kommer inte släppa dom !!!
1) Jag ÄR piggare, mitt i denna mörka årstiden då krafterna sinar lätt, är jag bara pigg, ORKAR!
2) migränen håller sig borta sen 3 veckor tillbaks och mensveckan är nu snart slut
3)MENSEN sen, ou jee
, jag som vanligt behöver både menskopp och nattbinda xxxxxxL för att klara en timme eller två
har knappast behövt fundera på saken. Den värsta dygnen var extremt felplaserat denna veckan. Började med dagen då jag skulle till stan med sonen för ett läkarbesök och allmänt handlande ( fredag) och fortsatte natten genom till lördag då vi åkte bil 1,5 timme bort att hälsa vänner en heldag och sedan resan hem.
Jag kan tala om att det var INGA problem, jag bytte menskoppen ( 1dl) kanske var 4-5 timme och den hade inte runnit över alls.
Jag lade mig vid 23 tiden på fredag kväll och vaknade vid 8.00 utan att varit på toan under natten. ) 9 timmar utan översvämning!
Detta är enastående.
4) MENSEN Jag behövde inte ta någon värktablet alls, vanligtvis behövs det 1-2 st.
5) Jag har gått ner 1,3 kg UNDER MENSVECKAN
6) magen fungerar smidigt nu, det var lite svajjigt under det två första veckorna,men under de senaste dagarna fungerar magen finfint varje morgon
Jag har inga ord för detta ......