Sorla
|
|
« skrivet: 2011.06.28 - 22:13:24 » |
|
Jag tycker Måns var fantastiskt duktig. Han är verkligen en naturbegåvning!
|
|
|
Loggat
|
Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #1 skrivet: 2011.06.28 - 22:14:11 » |
|
Jag skiter väl i allsången! Hur gick det med skorna?
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #2 skrivet: 2011.06.28 - 22:16:09 » |
|
De har inte kommit än! Eller snarare, jag var inte hemma när han ville lämna dem. Och när jag kom hem var det för sent att ändra adress till jobbet.
|
|
|
Loggat
|
Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #4 skrivet: 2011.06.28 - 22:21:21 » |
|
Jag med! Ses imorgon kl 06.50. Godnatt!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #5 skrivet: 2011.06.29 - 07:03:32 » |
|
Jaha? Nu har jag väntat 10 minuter! Vad roligt! Jag vaknade exakt 6:50. När jag kommer hit läser jag ovanstående (jag läste det alltså inte igår).
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #6 skrivet: 2011.06.29 - 07:13:19 » |
|
Nämen! Vad festligt! Godmorgon förresten! Usch, jag var så trött, så det gick lite sakta idag att bli klar och komma till tåget. Ikväll måste jag komma i säng i tid.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #7 skrivet: 2011.06.29 - 07:53:20 » |
|
Går du alltid upp den tiden?
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #8 skrivet: 2011.06.29 - 07:59:32 » |
|
vad ni tjatar om .6.50... jag vaknade kl 5! (normalt nar jag jobbar kl 6..) godmorgon forresten!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #9 skrivet: 2011.06.29 - 08:12:50 » |
|
Det var ju för att det var ett roligt sammanträffande.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #10 skrivet: 2011.06.29 - 10:00:12 » |
|
Går du alltid upp den tiden? Jag går upp kl 05.10 varje dag. Sen rusar jag till tåget och kan surfa in här från mobilen.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #11 skrivet: 2011.06.29 - 10:11:16 » |
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #12 skrivet: 2011.06.29 - 10:26:22 » |
|
Staller mig brevid Hemulen..
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #13 skrivet: 2011.06.29 - 13:02:32 » |
|
Ni är tokiga!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #14 skrivet: 2011.06.30 - 07:20:09 » |
|
gudskelov ja!
|
|
|