Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.23 - 09:27:55 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 2 [3]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Kan man frysa ost som ligger i lake?  (läst 18280 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #30 skrivet: 2011.04.24 - 23:13:52 »

Hm, där borde du inte gått...!

Jag tror att man väljer tänkar själv. Man kan alltså bestämma sig hur man förhåller sig till saker och ting. T.ex. man väljer att bli irriterad om det är trångt i affären och man kan aktivt välja att inte bli det. Man kan välja vilka förväntningar man har på mat och hur det ska smaka och jag tror att det påverkar hur man faktiskt tycker att det smakar. Det betyder inte att positiva tankar eller förväntningar kommer av sig självt, man behöver träna och vara aktiv.

Och du behöver inte bry ett dugg om vad jag tror eller tycker :flirting:
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #31 skrivet: 2011.04.25 - 10:28:58 »

Det där med förväntningar på mat, är väldigt, väldigt svårt att styra iom att det är ett synintryck. Det vet jag själv, och jag är inte direkt petig med mat. Men vissa gånger måste jag verkligen tvinga mig att smaka för att det ser så blääää ut!  :shy:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
Sidor: 1 2 [3]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544