Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.18 - 11:18:05 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 2 [3]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Förslag på frukost!  (läst 30585 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #30 skrivet: 2009.07.24 - 03:14:31 »

blev också sugen här!... inte så många timmar kvar till frukost nu... undrar vad det ska bli i dag tro.. :whink:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
LCHF:are
Aspirant


Smörklickar: 0
Offline Offline

Antal inlägg: 3


« Svara #31 skrivet: 2009.07.26 - 00:13:32 »

Tackar.  :lol:

Vad är hemulbröd? Och en räksmörgås... är inte det med bröd? Vilket innehåller en massa kolisar?  :blink: Annars hade det ju varit kul med ett mackliknande alternativ när man är less på salladen... Ja tonfisk är jättegott i sallad, jag har bara inte fått för mig att använda det på morgonen än, kä'nns nästan lika skumt som att steka bacon...   :rolleyes:
Loggat
LCHF:are
Aspirant


Smörklickar: 0
Offline Offline

Antal inlägg: 3


« Svara #32 skrivet: 2009.07.26 - 00:15:42 »

Du förresten kwidell, starkt jobbat! Grattis.  :clapping: Hur bestämde du din målvikt?
Loggat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #33 skrivet: 2009.07.26 - 00:48:57 »

Det här är hemulbröd. Det är inte så krångligt som det låter. Fråga bara idalinda och kwidell.   :laugh:

Man kan göra tunna kakor till wraps, lite tjockare som tekakakor och t.o.m. kex och bullar har vi just kommit på. Det finns andra bröd där bland recepten också.

Jo, det är allt gott med en macka ibland, särkilt på morron. Vissa saker gör sig bäst så. T.ex. räkor. Och leverpastej och inlagd gurka. Det finns nämligen sån med väldigt lite kolisar som är supergod! :tasty:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #34 skrivet: 2009.07.26 - 03:04:29 »

 :throw_flowers:  Tackar så mycket!  :flowers: .. min målvikt är lite flytande om jag ska vara ärlig. :blush:  men den jag använde till min lilla "ticker" blev 80 kilo. men just för tillfället är det stooora målet att komma ner under 100.  :lol: .. men det får ta den tid det tar!  :nod-yes: .. det går inte fortare för att jag stressar upp mig inte. :lick: så det är bara att ta det lungt och njuta av färden. :lol:... något som gjorts bra mycket enklare efter Hemulbrödets intågande!  :nod-yes:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #35 skrivet: 2009.07.26 - 12:11:50 »

Tackar.  :lol:

Vad är hemulbröd? Och en räksmörgås... är inte det med bröd? Vilket innehåller en massa kolisar?  :blink: Annars hade det ju varit kul med ett mackliknande alternativ när man är less på salladen... Ja tonfisk är jättegott i sallad, jag har bara inte fått för mig att använda det på morgonen än, kä'nns nästan lika skumt som att steka bacon...   :rolleyes:
Gör en tonfiskröra, vet jag. Det är sluuuuurp till frukost!!!  :dribble:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
Sidor: 1 2 [3]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544