Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.27 - 17:28:18 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 53   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Moncans resa....  (läst 298520 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #720 skrivet: 2012.03.15 - 23:03:03 »

Det är inte hon som ska ha valpar. Det är hunden.  :rolleyes:
Hur kan du vara så säker på det  :flirting: :lulz:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #721 skrivet: 2012.03.15 - 23:08:38 »

5 dagar läste jag. Lycka till ved valpningen.
Det råder uppenbarligen skilda uppgifter om det, vissa säger max 14 dagar, andra så länge du orkar osv...tänkte själv köra tom lördag, ev ta upp det på måndag, om jag orkar, jag käkar faktiskt vitamintillskott...så jag kanske inte får så mycket brister....
Aja, vi ser var som händer framöver  :flirting:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #722 skrivet: 2012.03.16 - 07:52:16 »

I morse kom det två st valpar, en hane o en tik! Båda pappan upp i dan!  :yay:  :cheerleader:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #723 skrivet: 2012.03.16 - 11:53:36 »

 :clapping:

Fast - om du inte visar bild har det inte hänt!
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #724 skrivet: 2012.03.16 - 14:11:23 »

håller med, det har nog inte hänt än...
Loggat



moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #725 skrivet: 2012.03.17 - 11:23:39 »

Jodå, nog har det hänt alltid, men efter slagsmålet med mobilen, som innehar bilderna, så tappade jag orken igår, men här kommer de:


* hanenBolt.jpg (67.35 KB, 960x720 - visat 439 gånger.)

*  (56.91 KB, 960x720 - visat 429 gånger.)
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #726 skrivet: 2012.03.17 - 11:47:36 »

 :inlove:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #727 skrivet: 2012.03.17 - 15:47:30 »

mmmmmm vill ha!. Det var alltså bara två valpar!
Loggat



Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #728 skrivet: 2012.03.18 - 10:03:08 »

Akraka? Namnförslag alltså. Bolt syftar väl på den jamaikanske friidrottaren. Akraka är ju också friidrottare. :flirting:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #729 skrivet: 2012.03.18 - 10:12:21 »

Söta små "marsvin"
Loggat

moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #730 skrivet: 2012.03.18 - 23:47:52 »

Akraka? Namnförslag alltså. Bolt syftar väl på den jamaikanske friidrottaren. Akraka är ju också friidrottare. :flirting:
Nja, Bolt är snarare namnet på en tecknad hund som är hjältemodig, fast bara på vita duken...i verkligheten har han inte dessa krafter, något han blir varse och inte gillar...
Jag, tänkte mig något på a till båda att ha i pappren men hanens tilltalsnamn blir ju Bolt, han som ska ha ha den hade bestämt detta innan hunden ens blivit till  :lmao: Grabben är 16....han som ska ha hunden alltså...
Aja, vi får se.....  :crazy:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #731 skrivet: 2012.03.20 - 00:47:22 »

Arvid och Astrid av "vad nu uppfödningen heter", är mitt förslag. ;) Spelar det egentligen någon roll vad de heter? Fattar ju det här med A-kull, B-kull osv., men det blir ju alltid något annat namn ändå till slut. Vill se fler bilder när de har blivit lite större. Tror att de kommer att bli jättefina!  :nod-yes:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #732 skrivet: 2012.03.20 - 14:18:33 »

Mnja, är ju faktiskt lite sugen på att frångå det gängse mönstret och ta alfabetet bakifrån, fast på engelska då  :smile:
Typ något på Z kanske...
Tänkte min kennel skulle heta något i stil med Snowy Birch Hill, min gård heter ju Björkåsen  :lol: Just snowy som relaterar till att de är slädhundar  :biggrin1:
Nåja, återkommer när jag kommit på något bra.

Dessutom, fettfastan funkar bra!
Hittills, sedan den 12e har jag gått ner 4 kg! OCH, det känns på kläderna  :yay:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #733 skrivet: 2012.03.20 - 15:16:34 »

vad var det nu det som var fettfasta??

Loggat



hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #734 skrivet: 2012.03.20 - 19:41:27 »

Väldigt lite kalorier och mest från fett.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 53   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544