Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.29 - 14:12:44 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1] 2   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Julpyssel  (läst 12243 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« skrivet: 2010.11.26 - 02:37:28 »

Vet inte hur mycket ni andra tycker om att pyssla... men för mig är det en viktig del av julen.  :nod-yes: även om jag aldrig hinner med att göra så mycket som jag skulle vilja!.. men försöka duger  :flirting:

i år så har jag äntligen börjat teckna lite igen!... efter ganska så långt uppehåll... tror att det mycket är det nya hobbyrummet som bidragit till förändringen.. även om ingen av  bilderna är tillvekade där.. :smack_head: men vetskapen om att jag snart har ett färdigt krypin där jag kan hålla på och pyssla har nog kickat igång den sidan av mig igen.  :lol:

i villket fall som hels så tänkte jag vara lite generös och dela med mig av mina senaste alster. det är bara att ladda hem och färglägga så mycket ni vill!  :lol:
bilderna finns att hämta hem här:  http://katta.filosoferar.se/A139014

hoppas att ni tycker om dem.  :flirting:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2010.11.26 - 05:14:09 »

Men vad duktig du är! De var ju jättejättefina!  :clapping:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2010.11.26 - 05:20:45 »

Tack vännen!  :redface:  som sagt så älskar jag att hålla på och pyssla..  :lol: min stora sorg de senaste åren har varigt brist på platts att hålla till på!.. men nu så finns här snart resurser!  :lol: :inlove:
var på bauhaus i går och köppte 2 stycken skrivbordslampor. den ena hade ett inbyggt förstoringsglas i sig!  :nod-yes: .. en klassisk pensionärslampa!! men attan så smidig att ha när man ska göra saker smått!  :thumbsup:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #3 skrivet: 2010.11.26 - 05:28:12 »

Jag förstår det. Har ju sett bilderna på de otroliga tårtorna du gjort.  :worshippy:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #4 skrivet: 2010.11.26 - 05:31:38 »

 :redface: :redface: :inlove: tack vännen!  :lol: synd bara att man inte äter sådant längre!  :lick:.. fast det hindrar iof inte mig från att göra dem!.. :laugh: ska snart till att göra dekorationer till ännu en Doptårta. min systers lilla flicka ska ju till att döpas efter jul här... så då är moster "beordrad" att fixa lite dekorationer!  :laugh: .. men det gör jag så gärna  :inlove:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #5 skrivet: 2010.11.26 - 13:00:53 »

Va duktig du är. Själv är jag dålig på att pyssla, det blir istället att jag pysslar med min farm på fb om kvällarna  :lol:
Loggat

hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #6 skrivet: 2010.11.26 - 17:06:49 »

Bra att du tränar!  :lol1:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #7 skrivet: 2010.11.26 - 18:03:28 »

Eller hur!
Loggat

kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #8 skrivet: 2010.11.27 - 01:09:38 »

 :lmao: även jag har varigt fast i det där "farm träsket"  :laugh: går lite i vågor skulle jag vilja säga... just nu så är det "happy island" som gäller för min del... :rolleyes: :whistle:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #9 skrivet: 2010.11.27 - 11:18:29 »

Hoppsan! Jag har tills nu missat de små söta teckningarna.  :shy:

Vad duktig du är, kwidell!  :worshippy: Jag vill också kunna teckna så gulliga figurer. Fast det kan jag inte, så får väl färglägga dina istället.  :lol:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #10 skrivet: 2010.11.28 - 01:41:09 »

Det får du så gärna göra vännen!  :inlove: var ju det som var hela tanken liksom... :rolleyes: :whistle: :flirting:

det kommer snart ännu flera. just nu finns det ytterligare 3 som inte är inscannade ännu... men de har en förmåga att föröka sig just nu?! vet inte vad det är?.. de kanske  :sex: bakom min rygg eller så!  :rolleyes:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #11 skrivet: 2010.11.28 - 19:18:31 »

Vilka härliga små figurer! Maken och storsonen fastnade också och tittade. Sonen tecknar mycket och tyckte du hade en fin stil. Han sa "hon har hittat sin stil". Tror han ev är lite avis på att han inte har hittat sin ännu. Han skiftar väldeliga i stil ännu. Men han har tiden framför sig.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #12 skrivet: 2010.11.29 - 00:23:13 »

Tackar så mycket!  :redface:  :inlove:
nja det där med att hitta sin stil är nog inte riktigt sant att jag gjort ännu.. tycker det ändras beroende på humör!  :laugh: så sonen din behöver inte känna sig stressad eller avis alls!  :flirting: här e en 28 åring som ännu inte "hittat hem" heller.. men samtidigt är det roligt att göra olika saker!... blir mer variation på det sättet  :flirting:...
jag har en ovana att "snöa in" på olika saker i perioder... och då är det bara just det som gäller!.. kan röra sig om mat.. film.. eller villka bilder jag ritar.. vet inte varför det blir så..?  :confused3: :tongue:
när jag gick i grundskolan så fick jag dille på att teckna Lejonkungen.. tecknade nog i stort sett alla figurerna därifrån!...  :laugh: blev till slut en liten utställning av det hela i ett av skolans vitrinskåp  :blush: :smile: ...  men det är något med Disneys figurer som tilltalar mig änn i dag.. Nalle Phu var det senast  :whistle: blev en tavla till systersonen det... 
får se vart min "obsession" av denna lilla figur kommer leda!?  :lol1:  troligt att jag ur henne utveklar en helt egen liten filur... när jag väl "ritat in mig" på henne dvs...
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #13 skrivet: 2010.11.29 - 09:51:16 »

Bara lite nyfiken, är Nalle Puh en hon i din värld? Eller är det i dina teckningar han utvecklats till det?
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
Ekub
Superhero
******

Smörklickar: 15
Offline Offline

Antal inlägg: 1471


« Svara #14 skrivet: 2010.11.29 - 12:30:54 »

SÅ fina bilder!! Verkligen jättesöta och charmiga!! :worshippy:
Loggat

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv - Kierkegaard
Sidor: [1] 2   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544