Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.09.28 - 11:27:53 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Styrketräning  (läst 112027 gånger)
0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
8: Array to string conversion
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Sources/Subs.php
Rad: 2411
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #90 skrivet: 2011.03.24 - 17:08:18 »

Fast nu blev jag grymt sugen på att prova att testa att stå på händerna och ha tårna på bänken.  :clapgrin: Jag får vänta några veckor till bara, till handen har läkt färdigt. Nu har jag plockat stygnen, så nu vågar jag knappt göra någon ting av rädsla för att det ska spricka upp.  :max-shock:  Jäkla läkare att skrämma upp mig.  :smack:

Jag har provat att ligga på pilatesbollen och köra pushups. Det är klurigt att hålla balansen. Och det tränar bålen bra. Det blir ju lite fler muskelgrupper än bara armarna. Ju längre ut på benen man har bollen desto högre svårighetsgrad.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #91 skrivet: 2011.03.25 - 01:16:17 »

Pallar du det tror du? Då är du stark!  :worshippy:  Eller väldigt lätt. :biggrin1:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #92 skrivet: 2011.03.27 - 11:59:31 »

Nä, jag kommer inte orka.  Men jag vill!  :nod-yes: Jag får väl börja med att bara stå. Och knixa lite.

Ungarna står ju och går omkring på händerna. Men de väger ju som som små fluglortar å andra sidan.  Eller så får jag nöja mig med pilatesövningarna lite till. För nackens skull. Kanske min naprapat blir lite sur på mig om jag börja lägga in för svåra grejer och sabbar det vi bygger upp nu. Som jag brukar säga. Man stressar inte fram kvalitet. Det gäller för så många olika saker. Men framför allt för viktnedgång och muskelbyggande. 
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....