Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.25 - 10:16:14 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 60   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Barfotaskor för feta  (läst 370762 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #90 skrivet: 2011.05.01 - 22:47:49 »

Hur testar man vad man har för maxpuls? Springer tills man spyr?  :confused3:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Nora
Hero Member
*****

Smörklickar: 7
Offline Offline

Antal inlägg: 532



Hemsida
« Svara #91 skrivet: 2011.05.01 - 23:49:26 »

 :lmao:    :lulz:
Loggat

Bra sås reder sig själv ...
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #92 skrivet: 2011.05.01 - 23:59:22 »

Men tala om hur man gör då!  :mad_roll:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #93 skrivet: 2011.05.02 - 07:08:00 »

Ja du, där var du ganska nära sanningen.  :glare:
Faktum är att jag nog inte har koll på den exakta proceduren. Men jag kom tillräckligt nära för att det skulle duga för mig tror jag. Jag värmde upp ordentligt och letade rätt på en lååång uppförsbacke som jag skulle kunna springa full fart upp för i en halv minut eller till jag inte klarade längre. (läs blev svimfärdig) För att klara det krävdes en slavdrivare. Det hade jag i form av min man.  :biggrin1:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #94 skrivet: 2011.05.02 - 07:16:57 »

Tack Sorla. :smooch: Där hör du, Nora!  :club_idiot:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Nora
Hero Member
*****

Smörklickar: 7
Offline Offline

Antal inlägg: 532



Hemsida
« Svara #95 skrivet: 2011.05.02 - 22:29:35 »

Jamen jag visste inte jag heller men jag visualiserade lixom hela förloppet – och jag har taskig humor  :biggrin1:
Loggat

Bra sås reder sig själv ...
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #96 skrivet: 2011.05.03 - 03:52:32 »

Sorla! :surprised:
http://birthdayshoes.com/vibram-five-fingers-for-winter-review-of-the-cortina
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #97 skrivet: 2011.05.03 - 07:07:48 »


  :max-shock: :rotfl:  :lulz: Yeti, here I come!  :biggrin1:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #98 skrivet: 2011.05.03 - 07:18:36 »

Köp dem!  :banana:

Såg du reklamen där till höger? Ett ställe som säljer VFF för ungefär halva normalpriset.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #99 skrivet: 2011.05.03 - 07:37:45 »

Du är inte klok på en fläck Hemul!   :lmao:

Hmmmm man kanske skulle spana efter ett par vinterarianter om det finns.... ska kolla in det i kväll om jag hinner.

Men tyvärr är jag lite skeptisk till att köpa dem på postorder. När jag provade ut mina var jag tvungen att prova 4 par innan jag hittade mina. Alla i samma storlek. Men fruktansvärt obekväma och fel. Men som sagt, jag får kolla och se vad som finns. Ett par varma vinterdojjer skulle ju vara fint.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #100 skrivet: 2011.05.03 - 08:05:55 »

Det där ÄR ju vintermodellen!  :club:

Jaså, kan det skilja så mellan paren? Berodde det på att de var provade, uttänjda, tror du?  :confused3:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #101 skrivet: 2011.05.03 - 08:18:39 »

Jamen inte dom! De ser ju helt galna ut!  :smack_head: Typ, hej o hå luden tå.

Det skilde på var sömmarna satt. På några satt sömmarna så att det gjorde ont på lilltån. På någon fick inte stortån plats. På en kippade hälen men resten passade. Jag tror inte att jag har så konstiga fötter. Men jag är nog kinkig med att det känns skönt. Det får absolut inte skava eller klämma. Jo förresten, på en kom inte ens lilltån in i sitt fack. Den nådde liksom inte ens fram när de andra tårna var på plats. Skon var sydd för rakt liksom. Bah! Och sånt ser man ju inte på ett webbforum.

Hej hej, nu ska jag åka till doktorn så ska han klämma på mitt opererade finger som jag inte tycker har läkt som det ska. Så får vi se vad domen bli. Amputation kanske.  :flirting:  :wave:

Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #102 skrivet: 2011.05.03 - 08:32:36 »

Usch, säg inte så där!  :sadsad:

Ja, jag måste ju säga att mina Vivo-kängor är aningen snyggare! Men du blir säkert jättefin i de där Cortina-raggmunkarna, Sorla. :tongue:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Nora
Hero Member
*****

Smörklickar: 7
Offline Offline

Antal inlägg: 532



Hemsida
« Svara #103 skrivet: 2011.05.04 - 00:13:59 »


Vill ha de där ludna bruna  :w00t:
Loggat

Bra sås reder sig själv ...
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #104 skrivet: 2011.05.04 - 00:44:30 »

Köp dem!  :clapgrin:

Nu är mina på gång i varje fall. Hade en låååång konversation med dem igår. Först ville de att jag skulle bekräfta min adress, för PayPal hade markerat den som overifierad. Mycket underligt eftersom jag aldrig loggade in till PP utan betalade med kort, iofs är det ju PP som hanterar betalningen, men vad har de med min adress att göra och hur kan de anse att den är verifierad eller inte när jag inte använde mitt konto där? Mycket konstigt då det inte är första gången jag använder deras tjänster och min status där faktiskt är "verified".

När vi hade rett ut det kom ett långt mail där den trevlige mannen bad om ursäkt för att han inte svarat tidigare på mina frågor om vilken storlek jag skulle ta. De har tydligen en långhelg i England runt första maj och han hade inte läst mitt mail förrän nu. Nu var han så ångerfull att han inte ville skicka skorna förrän jag bekräftat att jag trodde jag valt rätt storlek. Det slutade med att han sa att han skulle skicka dem som igår, men jag har ännu inte fått någon bekräftelse med trackingnummer. Det kommer väl idag, onsdag. Vilket innebär att skorna kanske inte hinner fram innan helgen. Sist tog det 3 dagar.  :cry:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 60   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544