Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.26 - 06:17:38 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 60   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Barfotaskor för feta  (läst 371004 gånger)
0 Medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #375 skrivet: 2011.12.08 - 19:46:39 »

Håller med dig Sorla, dom såg inte kloka ut. Penistår?
Loggat

Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #376 skrivet: 2011.12.08 - 20:00:49 »

Tina, om du tänker dig en man, iklädd tighta byxor. Putet blir likadant i de skorna. Fast inte lika sexigt förstås.  :confused3:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #377 skrivet: 2011.12.08 - 20:20:33 »

 :laugh: Jag fattar
Loggat

hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #378 skrivet: 2011.12.08 - 20:37:00 »

Det är skitsnuskigt! Man ser konturerna av alla tårna genom skinnet och de ser ut som små penisar. Törs inte ha mina bara för det.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #379 skrivet: 2011.12.09 - 02:54:54 »

 :lulz: :lulz: :lulz: Den var allt ny för mig!.. Penistår!  :lulz: .. men skorna såg för jäkliga ut!!  :puke1: ungefär som ett par tofflor sydda av en 8 åring i slöjden!
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #380 skrivet: 2011.12.09 - 03:12:33 »

Jag tycker de är fina. Fast de ser ut som dockskor.  :blush:

Penistår är nog inget erkänt begrepp. Men det är vad man får i softstars mjuka skor.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #381 skrivet: 2011.12.09 - 03:18:07 »

ja dockskor!! där sa deu det!.. men när man drar storlek 41 är de inte snygga och söta längre... då ser de ju  garranterat mer ut som ett försök till hemgjorda simfötter!  :lulz:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #382 skrivet: 2011.12.09 - 07:48:03 »

Tack for dagens skratt!! :lmao:
Loggat



hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #383 skrivet: 2011.12.13 - 19:21:53 »

Nu har Vivo nån slags julerbjudande. Det är meningen man ska ge bort ett paket som julklapp. Först tyckte jag det lät knäppt, en massa grejer som jag inte bryr mig om, två böcker, en video och en T-shirt och ett par skor som jag inte kunde lista ut vilken modell det var. Men sen insåg jag att man får ett presentkort på £100 så man kan välja vilka man vill. Allt för £70. Inte så dumt kanske?

Jag antar att presentkortet funkar på webben eftersom de skickat erbjudandet till mig, men kanske bäst att kolla.

Ladies
Men
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #384 skrivet: 2011.12.24 - 04:43:04 »

Klackar är ett helvete!  :cry:

Nu har jag använt mina gamla (nåja, ett är gamla) fårskinnsboots i ett par dagar i stäck. De är rymliga nog i tårna och sulan är jätteskön och mjuk, riktigt böjlig. De ser platta ut, men de är något upphöjda bak, typ en halv centimeter. Nu är krampen tillbaks i ena hålfoten, på utsidan. Känns som om strumpan korvat ihop sig där så jag går på en liten knöl. Men det har den inte, det är en muskel. Då är det ju ändå inte som om jag gått med dem dagarna i ända, utan bara när jag gått och handlat och så, max en timme i sträck.  :fork_off:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #385 skrivet: 2011.12.27 - 04:45:53 »

Sorla! Titta vad jag hittat!  :clapgrin:
http://www.sockwa.com/

De är ivf billiga.  :ignore: Är lite sugen, men det finns för lite info, vill veta mer om sulan och så.  :shy:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #386 skrivet: 2011.12.27 - 09:18:28 »

De påminner om såna där speciella paddlarskor. Fina! Jag undrar också vad sulan håller för. :confused3:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #387 skrivet: 2011.12.27 - 16:00:16 »

Kan nästan vara värt 200 spänn att ta reda på det. Jag tror ju inte den är "puncture resistant" som Vivo. Man skulle vilja veta vad som skiljer modellerna också lite mer i detalj. Om inte annat kan de väl funka som extraskor som är lätta att ta med sig. Gåbortstofflor liksom.  :laugh:

Paddlarskor ja. Det finns ju en som heter Amphibian, men det framgår ju inte riktigt varför den heter det.  :confused3:

Färgerna är fula. Jag vill ha knallgula som G3 finns i, men de har väl extratunn sula och det kanske inte är så bra.  :confused3: Jag har insett nu att om man ska ha udda skor är det lika bra att löpa linan ut och ta knallfärger och visa att man inte skäms - och att det inte är gamla tofflor man glömt att byta från när man gick ut. :tongue:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #388 skrivet: 2011.12.28 - 00:51:33 »

Ha ha! Jag ska beställa ett par såna gula om inte frakten är för dyr, men de väger ju inget så de går väl att skicka som ett vanligt brev. Beställer man före den 12:e januari får man en fin keps nämligen.  Vuxensockeplast rulez! :banana:
Som vanligt är det strul med storlekarna så jag har skrivit till dem. Få se om de är så rappa att svara som de antyder.

Här finns en recension förresten.
http://www.runningandrambling.com/2009/11/sockwas-review.html
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #389 skrivet: 2011.12.28 - 02:36:12 »

de där är nog de första som jag gillat designen på!  :thumbsup: .. de var ju superläckra ju!!.. toppen att ha på stranden  :lol: .. blev faktiskt riktigt sugen här också  :redface:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Sidor: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 60   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544