Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.27 - 10:50:42 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 60   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Barfotaskor för feta  (läst 371336 gånger)
0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #360 skrivet: 2011.08.29 - 17:24:42 »

Men har du en karl i VFF?  :lick:

Det är konstigt, men man vänjer sig vid dem ju fler bilder man ser. Från början tyckte jag de såg otroligt löjliga ut, som apfötter. Nu tycker jag de är riktigt snygga.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #361 skrivet: 2011.08.29 - 17:38:12 »

Särskilt de här var riktigt fina! Jag gillar att det är riktig snörning. Och de vita inläggen gör att de blir riktigt snygga. Sen hjälper det iofs upp att det är min karl som står i dem.  :flirting:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #362 skrivet: 2011.09.06 - 19:27:33 »

Kolla! Fina va! De är jätte sköna!  :clap_jump:


* stovlar_redigerad.jpg (60.81 KB, 614x360 - visat 280 gånger.)
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #363 skrivet: 2011.09.06 - 19:53:03 »

Å! Har de kommit! Är de fodrade? Nåt teddyaktigt? Hur är sulan, lika tunn eller?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #364 skrivet: 2011.09.06 - 20:24:58 »

Ja, och ja på båda frågorna. Men jag ska köpa en ullsula och ta ur terraplanasulan. Det blir jätte bra tror jag!
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #365 skrivet: 2011.09.06 - 20:35:44 »

Önskar jag hade köpt 42-or så hade jag också kanske kunnat göra det.  :laugh:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #366 skrivet: 2011.09.08 - 18:30:00 »

Nu har jag gått lite längre i bootsen. De verkar verkligen vara vattentäta som de säger så det var ju bra. De var alldeles lagom stora med bara vanliga tunna bomullssockor i, så jag får väl ha dem istället för gummistövlar vår och höst. Kan nog få i en tunn fibersocka också om jag tar ur sulan. Jag gillar dem bättre nu. Kanske krymper mina fötter mera också så de blir rymligare till våren. :whistle:

Sorla, har du sett att Lucy är helt borta från deras sajt? De har bara en variant som heter Lucy lite!  :max-shock: Kan ju vara en vintergrej, att det kommer nya till våren. Annars blir jag faktiskt så sur att jag antagligen måste skriva till dem och skälla.  :guns:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #367 skrivet: 2011.09.08 - 21:31:21 »

Ja, det får vi hoppas att de tar in dem igen. I fler fina färger.  :nod-yes: Jag tror du bantar ner dina fötter så du får plats med varma sockor. Jag kommer inte kunna banta ner mina fötter till någon annan storlek De hade gärna kunnat få bli en halv centimeter kortare annars..... Så jag slapp vara en 38½.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #368 skrivet: 2011.09.08 - 21:39:26 »

Förlåt, jag var otydlig. Jag pratar inte om bittersweet. Det är Terraplana själva som inte har dem längre!  :sosad:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #369 skrivet: 2011.09.09 - 10:25:45 »

Nä, vad säger du!  :shock: :sosad:

Vi avvaktar till våren och ser. Om de inte kommer tillbaka skriver vi och bråkar på dem tycker jag.  :kungfu:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #370 skrivet: 2011.10.04 - 15:25:59 »

Här har du en ny VFF att drägla över.
http://www.runningandrambling.com/2011/10/vibram-fivefingers-trek-ls-review.html
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #371 skrivet: 2011.10.04 - 20:19:49 »

mums!" dom ser härliga ut!
Loggat



hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #372 skrivet: 2011.12.08 - 04:00:01 »

Nu sorla porla har softstar kommit med en dammodell. :bg:
http://www.runningandrambling.com/2011/12/soft-star-merry-janes-review.html

Först höll jag på att garva läppen av mig, men när jag tittat på dem ett tag började jag gilla dem. $75 kostar de, men då är det tråkiga färger. Vill man har färgglatt får man köra på specialbeställning.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #373 skrivet: 2011.12.08 - 10:11:37 »

Jamen ärligt.  :lmao: Nä, jag gillar inte formen på dem. Kolla bilden längst ner där hans fru och döttrar sitter med skorna på sig. Det ser ut som deras fötter vrids inåt liksom. Det ser knäppt ut. Och så gillar jag inte att ovanlädret är sytt ner mot sulan, så att sömmen syns. Jag förstår att det gör ytterligare till för att få skon så minimaslistisk som möjligt. Men jag tycker inte om utseendet då. Det får fötterna att se större ut än de är. Inte kul när man knallar omkring i stl 39 och de ser ut som 42.  :nonono:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #374 skrivet: 2011.12.08 - 18:37:33 »

Men de kanske har fötter som går inåt. De har ju penistår, det ser man. :lol1:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 60   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544