Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.27 - 17:07:09 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Nu fattar jag!  (läst 7484 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« skrivet: 2010.08.15 - 21:49:11 »

Nu först hittade jag den funktionen som jag har saknat och retat mig lite på att jag inte kunde hitta.  :wave: Den lilla triangeln längst till vänster i ForumsMenyn. Den har varierat mellan att vara mörkblå och lite ljusare blå, och jag har inte fattat eller ens kopplat att det hade någon betydelse.  :clubhead: Men den är ju jätte bra! För ibland kikar jag in bara lite som hastigast och ser att det dykt upp en massa nya spännande inlägg som jag vill läsa senare. Men när jag har gått in senare så syns de inte under olästa inlägg, eftersom jag redan sett dem en gång.  :blink: Men nu vet jag hur jag enkelt ska hitta dem. Bra va!  :clapping:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2010.08.15 - 22:13:27 »

 :blink: :blink: :blink: hur menar du?  :confused3:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2010.08.15 - 22:19:34 »

 :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:  :smack_head: :smack_head:

Har du kanske också missat länkarna längst upp till vänster under kossan? "Show unread posts since last visit" och "Show new replies to your posts"? Och längs ner på första sidan i statistikrutan, "View the most recent posts on the forum"?

Kanske även att man kan klicka antingen på den lilla blå symbolen ("NEW") bredvid ett ämne eller på ämnesraden i högra kolumnen på översiktssidan för att komma till första olästa?

Tss-tss. :nonono:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #3 skrivet: 2010.08.15 - 22:24:44 »

Icke att förglömma att du kan koppla på emailnotifikationer i din profil så får du ett mail när det är ett nytt inlägg i en tråd där du deltagit. Och du kan prenumerera på trådar och hela underforum så du får email när det är nåt nytt antingen du deltagit eller ej. Det gör man via den blå menyn uppe till höger, NOTIFY.

Sorry, orkar inte logga ut och in igen för att se vad det heter i den svenska översättningen.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #4 skrivet: 2010.08.15 - 22:37:09 »

jasså va  det det som menades!  :laugh: nää de funktionerna använder jag rätt flitigt!.. dock inte email notifikationen.. för det blir det bara fullt i inkorgen av!  :tongue_wag:..
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #5 skrivet: 2010.08.15 - 22:51:52 »

Här.


* f1.jpg (91.01 KB, 593x449 - visat 531 gånger.)

* f2.jpg (95.39 KB, 631x484 - visat 550 gånger.)

* f3.jpg (113.45 KB, 631x484 - visat 541 gånger.)

* f4.jpg (98.03 KB, 631x484 - visat 536 gånger.)
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #6 skrivet: 2010.08.15 - 22:52:21 »

Och här.


* f5.jpg (99.95 KB, 631x484 - visat 555 gånger.)

* f6.jpg (112.3 KB, 631x484 - visat 552 gånger.)
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #7 skrivet: 2010.08.16 - 11:00:00 »

 :lmao: :lmao: :lmao:

Jag visste att det fanns en massa smarta funktioner som jag inte sett ännu. Problemet är ju att när jag har datatid, har jag bara ögon för det spännande, roliga och intressanta som skrivs. Ramarna trillar liksom bort ur synfältet.  :redface:

Mail tror jag inte fungerar för mig. Det skulle ramla in alldeles för mycket från Fetbobba då.  :whistle:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #8 skrivet: 2010.08.16 - 17:50:02 »

Det är ju det som är meningen!  :whink:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.025 sekunder med 22 databasfrågor.