Jag cyklade ungefär 1 timme i vardera riktningen. Sen gick jag i skogen och letade checkpoints resten av tiden. Det var 6, men jag gav upp efter 3 trots att de som var kvar låg nära. Jag lämnade mat och vatten på cykeln och var så dum så jag trodde att jag ändå skulle kunna gå runt. Nu måste jag åka tillbaks en gång till!
Nä, konstigt nog är jag helt OK. Hämtade mig rätt bra av maten redan. Tänkte på det där med mjölk och återhämtning, för det hade jag med mig och det kändes som om den gjorde underverk igen. Tror inte jag hade fräschat till mig så snabbt bara av "mackorna" och vatten. Har cyklat min choppingrunda på en knapp mil i dag och det var inga problem, därmot kände jag att det var lite knyckigt att gå och det gör lite ont i fotlederna. Så jag ska INTE åka tillbaks till skogen i morgon som jag hade tänkt.
Det är så konstigt det där, märkte det ju redan förra året när jag plockade svamp - då i obekväma skor och stövlar. Jag fullständigt linkade ur skogen, men hämtade mig under cyklingen hem. Det är ju trots allt till största delen samma muskler man använder även om man använder dem lite annorlunda.