Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.28 - 12:20:54 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Freddy Amigo  (läst 2923 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Bookia
Hero Member
*****

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 622



« skrivet: 2010.04.05 - 14:34:07 »

Snacka om att få ståpäls. Vilken härlig, jordnära människa med den största, varmaste och mjukaste rösten jag har hört. Tårarna bara rann när jag hörde honom. Vilken kille.  :inlove:
Loggat

All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a very average star.
berittis
Hero Member
*****

Smörklickar: 9
Offline Offline

Antal inlägg: 873


« Svara #1 skrivet: 2010.04.05 - 18:15:13 »

Jaa, han var helt underbar! Jag undrar vad killen i publiken hade så roligt åt när Freddy Amigo berättade att han brukar sjunga på servicehus. Om det var nåt negativt så hoppas jag att han kände sig riktigt dum. :angrywife:
Men det är klart, det kan ju ha varit tv4 som vinklade det hela. :confused3:
Loggat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2010.04.05 - 18:59:38 »

Häftig kille! Fast det ser inte så lite upplagt ut. Juryn härmar ju helt klart den brittiska juryns reaktioner på Paul Potts och de två hjälpredorna säger ju precis vad deras motsvarigheter sa när Susanne Boyle sjöng.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Bookia
Hero Member
*****

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 622



« Svara #3 skrivet: 2010.04.05 - 21:27:35 »

Häftig kille! Fast det ser inte så lite upplagt ut. Juryn härmar ju helt klart den brittiska juryns reaktioner på Paul Potts och de två hjälpredorna säger ju precis vad deras motsvarigheter sa när Susanne Boyle sjöng.

Äsch, orka bry sig om TV4s totala avsaknad av fantasi och påhittighet. De ska alltid kopiera andra istället för att utveckla nåt eget. Jag skiter totalt i de. Jag bryr mig bara om Freddys helt fantastiska röst. Allt annat är oviktigt.  :inlove:
Loggat

All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a very average star.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #4 skrivet: 2010.04.05 - 21:34:47 »

:sex:  :lol:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544