Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.10.09 - 13:17:19 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 233   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Sorlas nolltolerans mot huvudvärk  (läst 1066641 gånger)
0 Medlemmar och 25 gäster tittar på detta ämne.
8: Array to string conversion
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Sources/Subs.php
Rad: 2411
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2880 skrivet: 2015.02.01 - 14:22:11 »

Jag kan träna, men behöver låååång uppvärmning så hjärtat hinner med. Och sångkör jag lägre tempo. Det blir inga rekord, men vem har bråttom?  :flirting:


Jag drog ju ner till 100 mg under sommaren, men när det närmade sig jul fick jag öka till 150. 200 är maxdos, men det har jag aldrig behövt. Jag har varit nere på 75 mg i perioder också. Men det är under sommar och semester det kan funka. Vem vet. När jag blir pangsjonär om 20 år då kanske jag kan fimpa dem för gott.  :thumbsup:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2881 skrivet: 2015.02.01 - 14:55:48 »

Sångkör? Sjunger du medan du springer?   :lol:

Men nu tycker jag du tänker fel. Du har ju blivit bättre ju. Då ska du väl hoppas att det fortsätter och att du kanske på sikt kan slippa eller dra ner på medsen. Tänk positivt, människa! :club:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2882 skrivet: 2015.02.01 - 17:21:22 »

Sångkör? Sjunger du medan du springer?   :lol:

Ja, precis. Folk brukar titta lite snett på mig, men det bjuder jag på.  :lol:

Jag tänker positivt och är så jävla tacksam. Sådeså!  :tongue_wag:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....