Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.20 - 15:48:28 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 57   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: /LO fortsätter resan  (läst 280165 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #390 skrivet: 2011.06.18 - 15:19:03 »

Det går visst bra för alla ett tag nu. Kul!  :clapping:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Ekub
Superhero
******

Smörklickar: 15
Offline Offline

Antal inlägg: 1471


« Svara #391 skrivet: 2011.06.28 - 16:19:48 »

Kan bara instämma med resten, härligt och strålande :clapping:  :clapping:
Loggat

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv - Kierkegaard
/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #392 skrivet: 2011.06.28 - 22:08:39 »

Nu verkar jag ha landat på 63 igen. Inget jag sörjer alls!

Däremot sörjer jag annat. Nu är jag inne i slutfasen av det gamla jobbet. Förra veckan grät jag fyra dagar i streck. Inte hela tiden, men flera gånger varje dag. Denna veckan har jag klarat mig bättre, känner mig lugnare, men värsta dagen är på torsdag, då jag har mitt sista möte med mina entreprenörer. Jag har förvarnat dem att tårarna kommer att spruta, men det får de ta! :cry:

Jag ångrar mig alltså inte på något sätt, jag bara sörjer att jag lämnar. Ska bli fantastiskt kul att börja på nytt, sen efter semestern.
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #393 skrivet: 2011.06.28 - 22:10:57 »

 :bearhug: Usch för att behöva säga farväl! Styrkekramar!  :hugsmile:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Ekub
Superhero
******

Smörklickar: 15
Offline Offline

Antal inlägg: 1471


« Svara #394 skrivet: 2011.06.28 - 22:16:58 »

Även att man ser fram mot att börja på nytt så kan det ju såklart vara tungt att lämna det gamla.
Loggat

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv - Kierkegaard
/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #395 skrivet: 2011.06.28 - 22:19:06 »

Tack!  :rose:
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #396 skrivet: 2011.07.05 - 09:03:57 »

Har varit hos mamma ett par dgar. Barnen har varit här sen i onsdags. Fyra dagar utan barn hemma var riktigt skönt!

Magen har tagit tvärstopp, så den ska hem och kureras med magesium, gurkmeja, mindre ost och mer rörelse.  :nod-yes:

Vi har inget planerat i övrigt på semesrern. Mer än enstaka dagar. Otroligt skönt är det. Idag åker vi förbi min pappa på vägen hem.
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #397 skrivet: 2011.07.05 - 09:48:04 »

Några barn utan ungar ibland är en gudagåva.
Eftersom min yngsta dotters pappa bor i sverige blev det sällan av här. Men nu har jag sambo (nja, 2 år nu haha) och hans föräldrar är utmärkta "farföräldrar" och sist hade jag TVÅ hela dagar utan barn.  Otroligt!

Ska läsa tillbaka vad du ska börja för nytt, men hursomhelst.. Lycka till med det nya!

Loggat



/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #398 skrivet: 2011.07.05 - 10:34:16 »

Några barn utan ungar... :lulz: (förlåt!)

Jag går från drift och underhåll av statliga vägar till trafikingenjör på kommunen.
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #399 skrivet: 2011.07.05 - 12:17:38 »

hjärnan ger fel signaler till mina tangentfingrar ibland. några DAGAR utan ungar förstås.  :bg:

Lycka till med nya jobbet, bra med omväxling eller hur?
Loggat



/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #400 skrivet: 2011.07.05 - 13:39:16 »

Ska bli riktigt roligt med nytt jobb.
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #401 skrivet: 2011.07.09 - 21:03:24 »

Fyra av de senaste fem dagarna har jag utövat fysisk aktivitet så att jag får upp flåset och blir svettig (nä jag menar inte sån aktivitet, den räknas inte).

I tisdags 45 minuter rask promenad, onsdags promenad i hyfsat tempo ca en timme, torsdag gräsklippning på dagen och promenad i lite makligare tempo på kvällen. Och idag en riktig tempopromenad i en timme.

Känns riktigt gött! Imorrn planerar jag att gå till Tabergs topp. Inte mer än tre km men 150 meters stigning.
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #402 skrivet: 2011.07.09 - 23:02:00 »

Vad menar du för aktivitet som inte räknas?  :crazy:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #403 skrivet: 2011.07.09 - 23:03:26 »

 :rolleyes: :sex:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #404 skrivet: 2011.07.09 - 23:05:53 »

 :max-shock: Menade hon faktiskt det!?!
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sidor: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 57   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544