Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.05.01 - 16:46:57 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 57   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: /LO fortsätter resan  (läst 282583 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
8: Array to string conversion
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Sources/Subs.php
Rad: 2411
/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #195 skrivet: 2011.03.23 - 22:18:32 »

Vad är NIA-jam? :blink:
NIA-jam. Jam brukar ju höra musik, och kanske främst jazz till. Musiker spelar lite hur som helst och så passar det ändå ihop. Här är det 4 instruktörer som ska köra ett två timmar långt pass.

NIA för er som inte vet är en träningsform inspirerad av fridans, thai chi och kampsport och tillsammans blir det RÖRELSEGLÄDJE!
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
Ekub
Superhero
******

Smörklickar: 15
Offline Offline

Antal inlägg: 1471


« Svara #196 skrivet: 2011.03.23 - 22:29:20 »

Ahaaa, lät skoj  :smile:
Loggat

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv - Kierkegaard
/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #197 skrivet: 2011.03.24 - 11:02:59 »

Fantastiskt roligt. Finns lite bilder i dans, dans, dans-tråden under motion.

Idag har jag vägt mig. Det händer inte mycket, men 65,5 idag i alla fall. Ganska stabilt under 66 kg.

Jag tänkte börja med http://hundredpushups.com/ Jag har urusel styrka i armarna, eftersom jag har en reumatisk sjukdom som väldigt mycket sitter i armbågarna. Jag testade första veckans första dag och jag insåg att jag klarar inte en enda vanlig. Men det kvittar. Jag körde på knä. Det tänker jag fortsätta göra. Får se hur länge jag kommer ihåg.

Men mitt problem, med min reuma är, precis som Ekub eller Moncaponka (sorry att jag inte kommer ihåg vem det var  :redface: ) skrev om värk när man börjar gå ner i vikt. Så fort jag bygger muskler, det minsta lilla, så brukar det köra ihop sig i armbågarna. Det är som att cirkulationen stryps... Men jag skiter i det denna gången. Självklart ska jag inte skada mig, men jag äter antiinflammatoriskt när det behövs.

Jag är också riktigt nöjd med att jag fortsatt träna minst tre pass i veckan VARJE vecka hela detta året. Har jag missat något inbokat har jag kört zumba hemma.
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.