Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.18 - 02:08:12 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Omröstning
Fråga: Vill ni ha det här forumet eller inte?
Vill - 18 (100%)
Inte - 0 (0%)
Antal personer som röstat: 17

Sidor: 1 2 [3] 4   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Nå?  (läst 29912 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Langhol
Sr. Member
****

Smörklickar: 13
Offline Offline

Antal inlägg: 384


« Svara #30 skrivet: 2009.07.01 - 18:28:26 »

Haha! Sån är jag med! :whink:
  Säger jag till sonen att plocka igen sina prylar så undrar han om vi ska få besök! :confused3: Undrar hur man fostrat honom egentligen?!
Men kan man få lite tips här för att underlätta städningen så är det inte helt fel.
Loggat
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #31 skrivet: 2009.07.01 - 18:58:34 »

 :lol: i mitt fall e det nog mycket en reaktion på att min mamma va så himmelens duktig på att städa!.. det städades TVÅ gånger i veckan!?!  :max-shock:.. men hon e ju också damallergiker.. så det finns en förklaring! :laugh:... men nånstans så tycker jag att det e så himmelskt skönt att slippa släpa runt på "snabeldraken" hela tiden! :redface: .. damråttorna ger ju katterna något att leka med också!.. så två flugot på smällen e ju inte illa!!  :laugh: :flirting:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Taktur
Gäst
« Svara #32 skrivet: 2009.07.01 - 23:04:44 »

Jag har en liten lapp sittandes på kylskåpet där det står. "Dammtussar kan bero på att någon gjort något roligare än städa." Det gör jag , alltså roligare saker, än att städa. Som lösa korsord, läsa, rida på min häst(fast just nu är det FÖR VARMT, han får ha lite semester)
Loggat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #33 skrivet: 2009.07.01 - 23:27:27 »

Jag vill ha tillbaks Lisbeth! Logga ut med dig!  :cry:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #34 skrivet: 2009.07.02 - 02:00:54 »

:lol: i mitt fall e det nog mycket en reaktion på att min mamma va så himmelens duktig på att städa!.. det städades TVÅ gånger i veckan!?!  :max-shock:.. men hon e ju också damallergiker.. så det finns en förklaring! :laugh:... men nånstans så tycker jag att det e så himmelskt skönt att slippa släpa runt på "snabeldraken" hela tiden! :redface: .. damråttorna ger ju katterna något att leka med också!.. så två flugot på smällen e ju inte illa!!  :laugh: :flirting:
Snabeldrake? Du har barn? Undrar - för antingen har du egna ungar, jobbar på dagis, eller så har du skrivit boken!
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
anki
Sr. Member
****

Smörklickar: 9
Offline Offline

Antal inlägg: 270


Hemsida
« Svara #35 skrivet: 2009.07.02 - 10:27:57 »

Änglatofflor skall man ha i hörnen annars har ju änglarna inget att sätta på fötterna när dom tassar omkring på natten  :lol: Hos mig måste dom finnas eftersom jag har 5 hundar och gräs och sand utanför dörren, annars gör änglarna illa fötterna på sanden och pinnarna.........
Anki
Loggat
Lisbeth
Hero Member
*****

Smörklickar: 21
Offline Offline

Antal inlägg: 677


« Svara #36 skrivet: 2009.07.02 - 12:12:51 »

Vá gulligt,   :fatangel:änglatofflor. Låter mycket gosigare än dammråttor
Loggat
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #37 skrivet: 2009.07.02 - 17:53:47 »

 Snabeldrake? Du har barn? Undrar - för antingen har du egna ungar, jobbar på dagis, eller så har du skrivit boken!
[/quote]

 :lmao: .. nej egna barn har jag inte.. om man inte räknar mina två lurrviga barn så klart! :cat: :cat:  :lick: (eller min make :lol:) .. däremot så Har jag faktiskt jobbat på Dagis!  :lmao: .. men nån bok om en snabeldrake har jag inte läst!.. vi kallade den bara så hemma.. så det har hängt med!... möjligt att mor min har läst den boken när Hon jobbade på dagis dock! :nod-yes:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #38 skrivet: 2009.07.02 - 17:55:24 »

Ja Änglatofflor låter jättegulligt! :inlove:.. tror jag får döpa om dem hemma!. :nod-yes:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Nizhoni

******

Smörklickar: 13
Offline Offline

Antal inlägg: 1257



« Svara #39 skrivet: 2009.07.02 - 18:56:46 »

Ludde Lump och Greta Garn är det som tampas med snabeldraken, har någon gång i min barndom läst boken.  :smile:
Loggat

"Quality is remembered long after price is forgotten" - Aldo Gucci 1938


kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #40 skrivet: 2009.07.02 - 19:08:29 »

Villken söt bok!  :lol: .. lär barn att städning inte alltid e så bra också... :whistle: .. undrar om maken min läst den boken??! :lmao:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #41 skrivet: 2009.07.02 - 21:06:22 »

sådant det blir när jag är borta  5 dygn ,DÅ spårar varenda tråd ut bara så där på löpande band  :max-shock:














Vaffor får jag inte vara med på det roliga  :cry:
Loggat
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #42 skrivet: 2009.07.02 - 21:49:07 »

Du ska inte vara med på "det roliga", idalinda. Du ska hålla ordning på oss andra!  :lol: Mest hemul, för hon spårar ALLTID ur. Som ett litet tåg med taskig räls under sig... Och så uppviglar hon oss andra att bete oss på samma sätt, så då blir det ingen ordning alls här på forumet.  :rolleyes: Jag brukar ju vara väääldigt sansad när du är hemma och håller reda på mig, men nu drogs jag bara med!  :whistle:  :whistle:  :whistle:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #43 skrivet: 2009.07.02 - 22:17:15 »

jag tittar nog in i morgon för att spåra ur lite grann, men sedan tar jag min pick och pack och åker till det blå igen ,
fast värmen ska försvinna  :eeek:, då sätter man på värmen , drar ner kapellet ordentligt och ta fram ullestrumpor :shock: och en bra bok
Loggat
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #44 skrivet: 2009.07.02 - 23:39:55 »

Ah, du ska också tåga dig? Ujujuj. Det här var inte bra. Vem ska då hålla ordning på oss?  :whink:

Gud, vad det låter härligt att åka båt! Jag är så avundsjuk att jag är alldeles grön i ansiktet. Ser nästan ut som Hulken numera! Inte snyggt!  :nonono:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
Sidor: 1 2 [3] 4   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544