Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.28 - 14:29:04 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 10 11 [12] 13   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: kwidell presenterar sig :wave:  (läst 89590 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #165 skrivet: 2010.11.01 - 23:42:30 »

Ja nog är det rätt snabba kast alltid!  :pippi: önskar att det ska lugna ner sig lite igen... och önskar att vi snart får veta om vår vän kommer klara sig eller ej.. även om jag inte har så stora förväntningar där... men man lever ju alltid på Hoppet!  :rolleyes:

Hemma så har i alla fall maken äntligen vaknat till och börjat ta tag i allt som ska göras!... detta efter att jag blev en riktig  :angrywife: i söndags morse. detta efter att han ännu inte gjort något av det jag bett honom att göra!.... så jag skrev en lista med en massa saker som skulle göras, gav den till honom med orden: om du inte har gjort ett minimum av två saker på denna lista i dag, så tar jag väck din XBox!  :angrywife:
sedan tog jag med mig handkontrollen och förvarade den över dagen i mitt sängbord. 
när jag så steg upp på kvällen (jag jobbar natt, så jag sover dagtid) så hade maken varigt mycket duktig och utfört flertalet av de saker jag skrev ner åt honom!  :inlove:  :smooch: :heart_throb: 
 
i går kväll så var det för ovanlighetens skull han som stängde av TV:n och drog igång med fixande och donande innan jag skulle till jobbet.  :inlove:.. ÄNTLIGEN!!!! ... nu känns det inte lika ensamt längre. .. och tänk att det bara skulle till ett hotande om borttagande av Xboxen!... hade jag vetat det hade jag gjort det för länge sedan!  :laugh:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #166 skrivet: 2010.11.01 - 23:45:05 »

 :lamo:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #167 skrivet: 2010.11.01 - 23:46:41 »

 :lol:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #168 skrivet: 2010.11.02 - 07:59:49 »

Hrmmmm.... är han 14? Vi kör samma taktik på sonen.....  :blink: :flirting:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #169 skrivet: 2010.11.02 - 20:19:32 »

Vänta bara. Snart skaffar han ett "Rör inte min X-box"-märke!  :crazy:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #170 skrivet: 2010.11.04 - 16:11:08 »

 :lmao: :lmao:

ja ibland kan man ju undra om han inte e 14!  :lmao:... men nej.. han e 30  :inlove:... bara det att han, precis som många andra ur det manliga släktet, inte ser röran omkring honom!  :rolleyes: ... det är liksom inget problem så länge han har ett par rena kalsonger på morgonen, kan hitta en ren tallrik att ha frukostmackan på.. samt att TV och där tillhörande attiraljer fungerar!  :laugh: ... sen att han fått åla sig emellan flyttkartonger på vägen berör honom inte nämnvärt!  :rolleyes:

Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #171 skrivet: 2010.11.04 - 20:58:11 »

Vänta bara. Snart blir han så X-boxberoende att han struntar i tallriken till mackan, och sen kommer det att sluta med att han struntar i om kalsongerna blir skitiga också. De går ju att vända... Kan bli illa, det här!  :flirting:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #172 skrivet: 2010.11.04 - 21:01:00 »

 :lmao: NÄ! för innan det blir så illa så kommer en liten  :angrywife: och  :club_idiot: i huvudet tills han skärper sig!  :flirting: :laugh:

på det stora hela så e han en underbar make. :inlove: skulle inte vilja vara utan honom för allt i världen!.. men ibland så måste man tyvärr inta en "mamma" roll för att få honom att göra saker och ting.  :rolleyes: .. inget jag uppskattar direkt.. men så är det.
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #173 skrivet: 2010.11.04 - 21:05:30 »

 :lmao:  :lmao:  :lmao: Vet hur det är! Har en likadan 14-årig gubbe här hemma. Därav min "analys". Såklart du inte kan hitta bättre man. Det finns ju ett skäl till att du begick "barnarov" och gifte dig med honom.  :lol:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #174 skrivet: 2010.11.04 - 21:11:16 »

Citat
Det finns ju ett skäl till att du begick "barnarov" och gifte dig med honom. 

 :lamo: :clapclap: :rotfl: :ROTFL2: ja det är då så sant det!  :inlove: misstänkte nästan att du hade närmare bekantskap med "problemet"  :flirting:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #175 skrivet: 2010.11.04 - 21:31:36 »

:lamo: :clapclap: :rotfl: :ROTFL2: ja det är då så sant det!  :inlove: misstänkte nästan att du hade närmare bekantskap med "problemet"  :flirting:
Ohhhjaaa! Jag lever med en fullkomligt dataspelsberoende herre. Men här är det WoW (World of Warcraft) som gäller. Ett tag var det så illa att jag blev tvungen att anpassa måltiderna här hemma efter när det var raider på spelet. För "man måste ju ställa upp för sina kompisar". Så är det. Åtminstone i verkligheten. Men en raid i den virtuella världen?  :crazy: Tack och lov har han bytt taktik nu. Nu för tiden är middagarna viktigare än raiderna, och det är jag mycket glad för! Det gör liksom att saker och ting blir både trevligare och enklare här hemma!  :lol1:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #176 skrivet: 2010.11.05 - 11:43:19 »

Min syrra och hennes sambo är lika dana bägge två, som tur är. Vissa kvällar är det ingen idé att ringa och dösnacka, för ingen av dem har tid. Då är det raid på WoW som gäller. Den här snutten med Björn Gustavsson är så himla skön. Känner ni igen det hos era män/pojkar? Åtminstone jag känner igen 14-åringen.......  :lmao:

http://www.youtube.com/watch?v=XFmSffD3_JM&feature=related
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #177 skrivet: 2010.11.05 - 12:54:32 »

 :lmao:  :lmao:  :lmao:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #178 skrivet: 2010.11.08 - 22:29:16 »

 :lmao: fullt så illa e det inte hemma ännu... men visst finns det solklara tendenser emellanåt!  :lmao:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #179 skrivet: 2010.11.09 - 07:17:46 »

Han är bra Björn Gustafsson!

Ungarna garvade ordentligt då när wow-klippet kom ut.

jag landade på youtube för en bra stund bara för att titta mer på honom :thumbsup:
Loggat
Sidor: 1 ... 10 11 [12] 13   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544