Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.28 - 10:47:54 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2] 3   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Candidatest hemma  (läst 43447 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
8: Array to string conversion
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Sources/Subs.php
Rad: 2411
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #15 skrivet: 2009.06.30 - 19:13:13 »

Här är det som vanligt ser jag, börjar med candidatest och helt plötslit diskuterar man shampo.

Hur som, har man inte Candida säger Sanna Hedin och andra Candidaexperter att spottet ska lägga sig som ett skum på ytan. Sjunker det som en klump till botten eller trådar sig har man Candida. Intressant idé Corny att be andra "friska" testa. Min dotter gjorde det och hon fick inga trådar.
Loggat

hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #16 skrivet: 2009.06.30 - 19:17:02 »

Nu ska du inte gnälla utan genast prova äggschampot!  :lick: Fast jag tror jag ska göra en ny grupp för recept som inte är mat.  :coo-coo:

Jag då? Som hade en utfällning på botten och lite skum på ytan?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #17 skrivet: 2009.06.30 - 19:33:13 »

Nu ska du inte gnälla utan genast prova äggschampot!  :lick: Fast jag tror jag ska göra en ny grupp fär recept som inte är mat.  :coo-coo:

Jag då? Som hade en utfällning på botten och lite skum på ytan?

Svårt att säga men det är nog inte så farligt i så fall.
Loggat

hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #18 skrivet: 2009.06.30 - 20:20:14 »

Sagt och gjort. Schampot återfinns här.

Det var fan vad det blev fart på er då! Ni hann göra minst 10 inlägg till om schampot i den här tråden medans jag flyttade.  :guns:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Nizhoni

******

Smörklickar: 13
Offline Offline

Antal inlägg: 1257



« Svara #19 skrivet: 2009.06.30 - 20:26:45 »

Vi ville se vad du går för och nu är i alla fall jag imponerad (igen)  :clapping:

Tack för tråden!
Loggat

"Quality is remembered long after price is forgotten" - Aldo Gucci 1938


hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #20 skrivet: 2009.06.30 - 20:29:53 »

Bend over and drop 'em!!!  :spank_u:

Sen var alla borta som på en given signal! Hade ni gjort upp om det där va? :laugh:

Nästa gång låser jag båda trådarna så kan ni sitta där och klicka och skrika i förtvivlan bäst ni vill.  :badtongue: :badtongue: :badtongue:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #21 skrivet: 2009.06.30 - 22:13:43 »

Här är det som vanligt ser jag, börjar med candidatest och helt plötslit diskuterar man shampo.

Hur som, har man inte Candida säger Sanna Hedin och andra Candidaexperter att spottet ska lägga sig som ett skum på ytan. Sjunker det som en klump till botten eller trådar sig har man Candida. Intressant idé Corny att be andra "friska" testa. Min dotter gjorde det och hon fick inga trådar.
De tar mig inte på allvar!!!  :cry: Därför shampodiskussion mitt i allt!  :byecry:
Tacka din dotter för testet!  :inlove: Då stämmer det mao!!! Och det var ju det jag ville veta!  :lol:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #22 skrivet: 2009.06.30 - 22:18:20 »

Stackars Corny!.. klart vi tar dig på allvar!  :bearhug:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Ekub
Superhero
******

Smörklickar: 15
Offline Offline

Antal inlägg: 1471


« Svara #23 skrivet: 2013.02.01 - 10:12:49 »

Puttar upp denna för känns onödigt med en till candidatråd. Jag menar är det inte tillräckligt att dens existerar?!  :flirting: :lol:

Har fått mig rekommenderad en candida-rensningskur beståendes av hackad rå vitlök i ett litet glas grapefruktjuice som ska tas några gånger om dagen i en vecka. Vad tror ni? Utöver det får jag inte äta något som matar candidan.

Har inte tagit något candida-test visserligen. Men för något år sedan var det så att om jag åt mycket godis någon kväll så kunde mina händer lukta jäst efteråt  :puke2: Måste ju vara tecken på svampinfektion i kroppen va :hm-hm: Har ff några andra sympotom, som jag får om jag äter för mycket godis och annat snask, som jag skulle kunna tänka mig grundar sig i en svampinfektion. Värt att testa iaf  :nod-yes:
Loggat

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv - Kierkegaard
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #24 skrivet: 2013.02.02 - 19:18:42 »

Finns något som heter oxytarm som ska ta död på candida. Jag gjorde någon rening för några år sedan men det höll på några månader och jag köpte massa äckliga pulver på nätet. Blev bra i slutet i alla fall. Tyvärr märker jag att candidan är tillbaka men orkar inte köra kuren igen.
Loggat

Ekub
Superhero
******

Smörklickar: 15
Offline Offline

Antal inlägg: 1471


« Svara #25 skrivet: 2013.02.02 - 20:24:52 »

Mmmmm äckliga pulver i månader  :blink:  :lol1: Ska kika på oxytarm  :smile: tack för tipset  :thumbsup:
Loggat

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv - Kierkegaard