Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.29 - 14:53:45 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Ny medlem  (läst 3487 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Lisbeth
Hero Member
*****

Smörklickar: 21
Offline Offline

Antal inlägg: 677


« skrivet: 2008.01.16 - 16:12:02 »

Hallo ! Lisbeth heter jag och det är också mitt användarnamn. Har som så många andra prövat det mesta i bantningsväg med varierat resultat. Har aldrig haft jättestor övervikt,men i juli -07 stannade vågen på 74,7 kg.Har aldrig förr varit så tung, inte ens vid mina graviditeter. Så jag hoppade på lchf tåget, vände allt upp o ner som jag tidigare trott på och började min viktnedgång. Efter 3 veckor tänkte jag ge upp. Fettet stod mig bokstavligen upp i halsen. men envis som jag är kämpade jag på , och se, vikten dalade nedåt. Några återfall till kh har jag haft men inte värre än att jag har kunnat komma ut på banan igen. Har nu ca 3 kg kvar till min målvikt 61 kg.
Loggat
skogsstjrna
Sr. Member
****

Smörklickar: 6
Offline Offline

Antal inlägg: 269



« Svara #1 skrivet: 2008.01.16 - 20:34:30 »

Suveränt att du höll ut!  :worshippy:
Just däromkring 2-3 veckor brukar folk ha det som jobbigast, tar man sig förbi den tröskeln går det mycket enklare sen.
Då har du gått ned ca 10 kg på ett halvår? Skitbra!  :clapgrin:
Loggat

Ha en fettrik dag!
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.021 sekunder med 22 databasfrågor.