Wow!
När exakt? När tog du sista? Och hur mycket rökte du?
Sista var i onsdags .. och fy va det gjorde ont i lungorna
Har ju varit förkyld i två veckor och knappt rökt nåt alls, men som den rökare man är så kom suuget över mig i onsdags – var ute på verandan innan jag visste ordet av det och tände en cig. Det blev kanske tre bloss innan jag insåg vad jag höll på med
Svårt att säga något snitt på vad jag rökt, men för sisådär 7-8 år sedan så rökte jag nog 10-15 per dag. Sen slutade jag röka på dagtid, mycket för att jag jobbar inom landstinget – och hur kul är det för en sjuk människa om personalen stinker
Sista åren så har jag mest varit kvälls och helgrökare. Gillar inte vanliga cigaretter så mentolcigaretter är det jag rökt
http://www.nyfikenvital.org/?q=node/2429Nog för att jag kan räknas som beroende, men nu är jag äntligen mera rädd än beroende
Den här hostan som jag fick i samband med förkylningen är fruktansvärd
Ont i lungorna har jag också, det är svårt att ta djupa andetag
På mitt jobb ser ja ofta cancerpatienter som ligger och kippar efter luft. Det hjälper inte att ge dem syrgas för lungorna är så förstörda ... De hostar och hostar slem som de inte klarar av att få upp för det är så segt så man får dra det ur dem ..
Visst är det aningens felställt i huvudet när man är totalt anti margariner och E-nummer ... men att smyga ut på verandan o röka går bra lixom