Undrar allvarligt över om jag är på väg att dra på mig en lunginflammation
Jag hostar verkligen illa och får upp såna där loskor som gör att man nästan kräks av äckel innan man får spottat ut dom
Hela bröstkorgen ömmar och jag känner mig allmänt som något katten släpat in. (ja, om jag hade haft någon katt vill säga .. )
Det värsta är att jag kände mig mycket piggare igår och friskskrev mig eftersom jag egentligen skulle varit iväg på en föreläsning/teknikdag idag.
Efter att ha hostat typ halva natten så insåg jag att jag bara kommer störa, alternativt få andra att må riktigt illa när jag hostar upp mina loskor ( Ja, ni skulle bara höra hur det låter när en sån loska lossnar och kommer upp i svalget
.. och jag MÅSTE bara spotta ut dom annars spyr jag
)
Eftersom hostanfallen kommer med ganska täta intervaller så hade det blivit ett fasligt spring till toan för att spotta – så jag insåg att bästa är att stanna hemma.
Måste ändå in till stan och köpa värktabletter och syna vad annat som finns att köpa för att underlätta den här förbaskade förkylningen
Sambon har också insjuknat och ligger däckad idag med såna där skov av feber som jag hade i början. Ja här verkar det bli en strålande Valborg
Sådär – slutklagat för den här gången