Jag vet inte. Är väl ingen expert heller!
Men jag *tror* inte det där är så kända märken. Har bara sett dem på den sajten. Men jag tror inte heller det skiljer så himla mycket i funktionalitet på olika stavar, bara de är lätta, har bra handremmar och tassar. Det är nog mer detaljerna som skiljer. Som att några har superbra handremmar (som en del gillar och andra inte). Några andra har världens smartaste låsmekanism o.s.v.. En del användare svär på att alu är bäst, andra vill ha kolfiber. Därför jag valde en mix av materialen, eftersom jag inte vet.
Mina kom igår och jag hade omedelbart sönder dem. Låsmekanismerna ballade ur p.g.a. att jag följde instruktionerna... Men det håller på att lösa sig i samarbete med supporten (som svarade inom en timme efter 19 i går kväll).
De är ivf väldigt fina. Superlätta, känns nästan konstigt. Handtagen är mycket tunnare än på mina gamla, superbra! Var orolig att de skulle vara för tjocka iom att det är unisex. Kan vara jobbigt att greppa karlsaker med sina små tassar ibland. Hann bara testa inne innan jag hade sönder dem, men "handskremmarna" var verkligen bekväma! Staven liksom sitter som gjuten av sig själv. Mina har också en snabbmekanism så man lätt kan klicka loss handsken från staven. Tror jag är väldigt bra. Man kommer ju att behöva snyta sig, fippla med mobilen och allt möjligt och då vill man inte ha en stav hängande från handen. Enklare att bara ta loss handsken än processen att spänna upp och dra ur handen och sen sätta fast allt igen.