Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.05.13 - 02:00:51 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 233   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Sorlas nolltolerans mot huvudvärk  (läst 962068 gånger)
0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #870 skrivet: 2011.08.03 - 14:54:31 »

 :bearhug: Vi ser fram emot din hemkomst i alla fall! även om jag förstår att det är tråkigt att åka...
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #871 skrivet: 2011.08.03 - 22:50:09 »

Tack vännen!  :heart_throb: Det känns varmt i hjärtat.

Nu går vi in i sista natten i stugan. Jag hittade en artikel om Fivefingers i Vasabladet som jag ville länka till. Fast det här är fel tråd. Så nu ska jag söka rätt på rätt tråd för den länken. Sen är det godnatt.  :yawn:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #872 skrivet: 2011.08.05 - 14:50:38 »

Hem, ljuva hem!  :inlove:

Borta bra, men hemma bäst!

I morgon sticker vi iväg igen. Men en tvätt är nästan gjord, xx antal väskor uppackade och ungarna har hittat kompisar. De svarta vinbären hänger kvar på busken. Storsonens rum fick godkänt angående målandet. Finskorna är provade och kan fungera utan allt för grava skavsår. Livet snurrar på i samma tempo som innan semestern.  :crazy:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #873 skrivet: 2011.08.05 - 14:52:11 »

Vart ska ni nu då?  :shock:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #874 skrivet: 2011.08.05 - 15:09:30 »

Bara en snabbis över dygnet några mil bort.  :car: Plastmorsan firar 70 år.  :eating: drinking_x2 :yeah: :frogdance:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #875 skrivet: 2011.08.05 - 15:44:20 »

Ja just ja. Bra. Blir så orolig när du är i främmande land.  :blush:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #876 skrivet: 2011.08.05 - 19:24:52 »

 :inlove: :smooch:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #877 skrivet: 2011.08.05 - 21:42:07 »

Hoppas ni får en trevlig fest!  :thumbsup:  :cheers:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #878 skrivet: 2011.08.07 - 20:35:52 »

Tack det blev det!  :headbanger: Det var fantastiskt trevligt!

Men det blev många avsteg. Magen känns och ser ut som en 6 månaders gravidmage.  :glare: Men ingen migrän ännu. Jag har till och med stark lust att ut och vädra VFF-skorna nu. Ska bara låta middagen sjunka lite till. Om den kan det....finns liksom ingen plats för den att ta vägen. Det ligger rostat bröd i tarmarna och stoppar upp.  :redface:

Jag drack faktiskt ett glas Champagne  :lick: ,  och några cl Baileys :tongue_wag: . Fy fasen vad sliskigt!
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #879 skrivet: 2011.08.07 - 21:04:29 »

 :wave: Skönt att måendet är i balans!

Loggat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #880 skrivet: 2011.08.07 - 22:15:55 »

Bailays var skitäckligt även förr. Som godis i glas.  :puke1:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #881 skrivet: 2011.08.08 - 10:27:30 »

Yiiihaaa! Jag sprang/gick 2,4 kilometer igår kväll. Och jag har inte migrän! Det är så jäkla störtskönt!  :banana:

Nu gäller det att hålla i hatten och inte rusa åstad och stöka till det. Lugn och fin nu. Idag ska ägnas åt att städa storsonens rum, så det går att möblera endera dagen. Och plocka svarta vinbär. De är så söta och fina nu så de bara smälter i munnen.  :lick: Bägge aktiviteterna är såna som är mer kontemplerande än stressande.  :look_down: (yogasmiley)
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #882 skrivet: 2011.08.08 - 11:12:05 »

Håller tummarna!  :clapping:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #883 skrivet: 2011.08.08 - 17:56:56 »

Nä, där satt den!  :sosad: Och inga vinbär plockade. All kraft gick till sonens rum.  :neutral:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #884 skrivet: 2011.08.09 - 05:31:39 »

Fick du  migrän?  :neutral:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 233   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544