Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.05.15 - 06:29:53 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 4 5 [6]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Mark Sisson Primal Blueprint  (läst 40622 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #75 skrivet: 2014.04.22 - 21:29:46 »

eller bra cirklar. jag hade litet samma för 2 år sen, när jag gick på stranden igen. det gick så mycket lättare än året innan, då jag var 25 kg tyngre.

Din kropp håller kanske på att läka litet mer än du nånsin kunde ana!
Loggat



hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #76 skrivet: 2014.04.27 - 23:57:48 »

Idag sprang jag uppför en backe. Ja, inte hela backen, det var lång och brant med lösgrus så jag sköt cykeln, men en bit ivf. Samma grej, utan att tänka på det sprang jag och det gick bra! Vet inte om det gått lika bra utan cykeln att hänga på, tordes inte prova.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
berittis
Hero Member
*****

Smörklickar: 9
Offline Offline

Antal inlägg: 873


« Svara #77 skrivet: 2014.04.28 - 20:00:36 »

Bra jobbat, Hemul!  :banana:
Loggat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #78 skrivet: 2014.04.28 - 20:38:48 »

Det lustiga är ju att det bara kommer av sig självt. Är ganska övertygad om att om jag skulle springa medvetet skulle det bli som en halt anka. En grej är ju förstås att jag båda gångerna haft något att hålla mig i eller rätta mig efter liksom.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #79 skrivet: 2014.04.29 - 09:49:07 »

Just go with the flow! Jag tror det är bäst. Att du gör som nu, bara låter det hända. Då blir det naturligt, oforserat och glatt. Mindre risk för skador och snedsteg. Men himla kul att det går så bra framåt för dig nu!  :smooch:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #80 skrivet: 2014.04.29 - 14:11:16 »

Ja, det är som om jag har fått nåt konstigt spring i benen. Kanske hade jag inte några såna där snabba muskelfibrer alls förut. :tongue: Måste montera min kadenssensor och se om jag kan trampa lite fortare också kanske.

Den här gången var det så att jag skulle upp för den här tvärbranta backen med lös sand, upp på en ås. Jag har åkt där förut och visste vad jag kunde vänta mig. Det är lite uppför innan också, så jag försökte hålla farten uppe och så växlade jag ner framväxeln precis innan backen. Då hoppade kedjan av. När jag fixat det kände jag inte för att backa och ta ny sats så att säga och jag hade för hög växel i för att starta uppför från stillastående. Så därför ledde jag cykeln. Men jag var väl inställd på spurt liksom och så sprang jag istället.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #81 skrivet: 2014.04.29 - 20:14:29 »

 :bg: Kul effekt av att hjärnan inte ställde om.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #82 skrivet: 2014.04.29 - 22:53:21 »

Jo. Min hjärna är ganska fantastisk.  :look_down:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #83 skrivet: 2014.05.26 - 02:14:50 »

Nu har jag blivit snabbare också. Alltså snittfarten på längre turer när jag inte håller på och orienterar. Det här funkar banne mig.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #84 skrivet: 2014.05.26 - 13:41:12 »

:-)


Skickat på ett lurigt sätt.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sidor: 1 ... 4 5 [6]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544