Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.05.08 - 21:50:28 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2] 3   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Det kungliga bröllopet  (läst 11704 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #15 skrivet: 2010.06.20 - 19:55:28 »

Men ni såg väl muumimamman ?
Den äkta finskan , som fanns med på första raden nästan hela tiden  !

( så kallas  Finlands president , Tarja Halonen, i Finland ... med en vit klänning skulle dom kunna var
identiska  :lmao:)
Loggat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #16 skrivet: 2010.06.20 - 20:05:41 »

Jag gillar det riktiga mumintrollet! Mark Levengood ger mig knottror över hela kroppen, speciellt i öronen. Och lite på stjärten. :smack:

Vad kul att Halonen kallas muminmamman! Hon måste vara poppis då?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #17 skrivet: 2010.06.20 - 21:16:23 »

Jag missade själva vigseln, då var vi på  barnkalas. Men när vi kom ut så flög JAS-planen precis förbi i pilformation, mäktigt! Sånt gillar jag. Satt sen och såg middagen och kunde inte sluta. Det var så vackert med alla tal, framförallt Daniels till Victoria.
Loggat

Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #18 skrivet: 2010.06.20 - 22:23:06 »

Nu blev jag lite avis, Tina! Det där hade varit häftigt att se i verkligheten! På tv var det ganska så mäktigt, så kan bara tänka mig hur det såg ut på riktigt!

Lisbeth, hade det inte varit för att herr Levengood redan är gift (för det är han väl?), så hade jag kunnat tänka mig samma sak som du. Jag struntar fullkomligt i om han är bög eller inte. Han verkar vara en trevlig äkta man!  :lol:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #19 skrivet: 2010.06.21 - 04:13:45 »

Och ni ska säga att jag inte gillar riktiga karlar? :pippi:

Jag vet inte, men för mig känns den där mysiga snällheten och de blinkande ögonen påklistrat. Jag är övertygad om att han äter små barn efter sändningstid.  :crazy:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Lisbeth
Hero Member
*****

Smörklickar: 21
Offline Offline

Antal inlägg: 677


« Svara #20 skrivet: 2010.06.21 - 08:57:01 »

Corny skrev :Lisbeth, hade det inte varit för att herr Levengood redan är gift (för det är han väl?), så hade jag kunnat tänka mig samma sak som du. Jag struntar fullkomligt i om han är bög eller inte. Han verkar vara en trevlig äkta man   
Jag har inget emot bögar, men om jag ska ha en äkta man så vill jag kanske också ha  :sex:. Tror inte att bögar vill ha det med kvinnor ?????
Loggat
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #21 skrivet: 2010.06.21 - 09:58:33 »



Vad kul att Halonen kallas muminmamman! Hon måste vara poppis då?

Jag vet inte riktigt om alla säger att hon är muminmamma för att dom gillar henne...

jag vet inte så mycket om henne, men min " magkänsla" gillar inte henne så mycket ,så
för mig  är inte benämningen muminmamma på henne något positivt.
Även om jag tycker jättemycket om den riktiga muminmamman !
Loggat
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #22 skrivet: 2010.06.21 - 12:39:14 »

Jag tycker Mark är rätt rolig men skulle inte kunna hysa några andra känslor för honom. Rickard Wolf däremot  :dribble:, där är det verkligen synd på så rara ärtor.
Loggat

Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #23 skrivet: 2010.06.21 - 18:03:46 »

Han har gett upp alla sina demokratiska rättigheter.

Fel av mig. Han får visst rösta. Det var en skröna. Som jag gick på.  :club:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #24 skrivet: 2010.06.21 - 18:09:07 »

Ska vi snacka synd på rara ärtor tycker jag att vi måste nämna Peter Jöback och Magnus Karlsson. Det är söta gossar. Fast ingen av herrarna tycker jag tilltalar mig. Egentligen. Men sköna att se på. Som på en vacker vy. Typ.  :flirting:

Har ni tänkt på att Prins Daniel är ruggigt lik BoxerRobert. Hade svårt att hålla mig för garv emellanåt.  :lmao:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #25 skrivet: 2010.06.21 - 19:11:10 »

Ja det har vi.   :lol:

Jag får krupp på det. Särskilt det där fyrkantiga leendet. :laugh:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #26 skrivet: 2010.06.21 - 19:44:08 »

Men har ni sett den där boxerman- reklamen där det fanns ju massa överklassnubbar och snackade.
Jag tror mig bestämt att även dom har sett likheten !
Precis så som du säger Hemul, när han ler så gör han gratisreklam för Boxermannen.  :lmao:
Loggat
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #27 skrivet: 2010.06.23 - 15:46:36 »

Att han inte byter glasögon. Smart av boxer det där, massa gratisreklam.
Loggat

kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #28 skrivet: 2010.06.30 - 05:01:41 »

Även jag satt och såg det härliga bröllopet!  :lol:.. började på förmiddagen då jag såg lite snuttar.. sen iväg och handla.. återvände sedan en liten stund innan vigseln.. så jag fick se många vackra gäster anlända till kyrkan.. sen kom en vänninna över och vi följde hela spektaklet ända tills de upphörde att sända!  :lol:.. vi skålade med dem.. och vi åt även tårta  :redface:  :laugh: så vi kände oss verkligt involverade!... min väninna ska desutom gifta sig nu till helgen.. så för henne var det ju extra intressant!  :nod-yes:
tyckte att det var läckert med "gräsmattan" utanför slottet!!... jäkla jobb.. men så vackert!  :nod-yes: :inlove:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Ekub
Superhero
******

Smörklickar: 15
Offline Offline

Antal inlägg: 1471


« Svara #29 skrivet: 2010.06.30 - 18:37:35 »

Jag följde med en sväng till Media Markt när de skulle tåga in i kyrkan så slängde en blick på det (okej jag stod och tittade medan pojkarna tittade på elektronik...). Håller med om att de verkligen ser kära ut!
Loggat

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv - Kierkegaard
Sidor: 1 [2] 3   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544