Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.05.11 - 16:43:14 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 233   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Sorlas nolltolerans mot huvudvärk  (läst 961052 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #960 skrivet: 2011.08.23 - 17:45:10 »

Så där ja. Då var det botoxat och klart.  :nod-yes: Det var inte roligt, men överkomligt. Han var ju snabb och effektiv när han satte sprutorna. 19 stycken stick blev det.  :badtongue: Om ca 3 dagar bör jag kunna känna effekt. Och om 3 veckor ska jag ha hunnit känna på den fulla effekten i en vecka. Håll tummar och tår åt mig är ni snälla!  :nod:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #961 skrivet: 2011.08.23 - 19:02:19 »

19 sprutor  :cry:
Men om den tar bort 19 migränattacker är du ju värd det!
Loggat
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #962 skrivet: 2011.08.23 - 19:32:25 »

Nejnejnej!!! :max-shock: Inte 19 SPRUTOR. 19 STICK. Med samma spruta.  :cool:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #963 skrivet: 2011.08.23 - 21:03:23 »

oj, 19 stick låter som mycket.. var det värre eller samma som acupunctur?
Loggat



/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #964 skrivet: 2011.08.23 - 22:36:05 »

Håller så hårt jag kan i tummarna!!!
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #965 skrivet: 2011.08.24 - 00:16:58 »

stick-spruta samesame för mig, men jag hoppas att 19 nästkommande migränattacker uteblir!
Loggat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #966 skrivet: 2011.08.24 - 01:21:26 »

Jag visste inte att man stack flera gånger med samma spruta.

Nå, hur lång tid tar det innan ödleeffekten visar sig då?  :biggrin1:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #967 skrivet: 2011.08.24 - 06:32:24 »

Tack för tumhållningen! Det här känns lovande! Inte en tillstymelse till spänningshuvudvärk när jag vaknade. Det är ovanligt. Jag är lite öm, som små blåmärken på några av stickställena. Effekten på musklerna borde inte märkas av förrän till på fredag. Men han sa inget om nerverna. Annat än att totaleffekten ska bli att muskelspänningen släpper och att det kan ha en viss värkstillande effekt. Jag tror den värkstillade effekten redan är där, även om jag inte vet om det är möjligt. Ödleeffekten märkte jag av i princip omedelbart. För det växte ut ett litet horn strax under hårfästet. Fast det var inte kvar nu när jag vaknade. :(
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #968 skrivet: 2011.08.24 - 07:21:25 »

kanske du ska vara glad för att det inte var...  :whistle:  nog för att "Ängel med dolda horn" är ett bra Nic!.. men det används redan, av mig  :lol: :flirting:

hoppas hoppas och hoppas att botoxen hjälper nu!  :thumbsup: men ännu så länge så låter det ju lovande i alla fall.  :nod-yes:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #969 skrivet: 2011.08.24 - 07:45:17 »

Men det låter ju toppen! Håller också tummarna,  :thumbsup:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #970 skrivet: 2011.08.24 - 10:18:52 »

Wunderbaum!!!  :flirting:
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #971 skrivet: 2011.08.24 - 10:32:59 »

 :lmao: Nä, det kanske är bra att hornet krympte undan. Fast jag bekymrar mig för hur jag ska kunna se arg ut, vid behov, om några dagar. Tänk om jag bara går omkring och är totalt nollad i fejjan?!  :shock:  :flirting: Nå, det tar jag gärna. Jag har nog inget behov av att vara arg om migränen håller sig borta. Då går jag bara omkring så här  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :crazy:

Kolla på mitt förra inlägg! Det är en liten mobiltelefon brevid rubriken! Det har jag inte sett förut!  :thumbsup: Har du precis lagt till den funktionen Hemul? Eller fanns den hela tiden där kanske... :confused3: Men det är bra, fär det förklarar varför texten är så uppstyltad. Inga avstavningar, nya stycken, smileysar osv. Jag får liksom ingen översikt över vad jag har skrivit, för själva skrivrutan är så pytteliten. Är det något som går att justera Hemul?  :hm-hm:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #972 skrivet: 2011.08.24 - 10:41:04 »

Alla kommer att tro att du går på Prozac bara.  :tongue:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #973 skrivet: 2011.08.25 - 20:09:40 »

Åh va skönt om du hittat ett sätt att slippa migränen.
Loggat

Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #974 skrivet: 2011.08.25 - 21:23:05 »

Jaa, verkligen!  :nod-yes: :nod-yes:

Och hittills har jag känt att det ligger spänningshuvudvärk bakom liksom. Men det kommer inte fram. Svårt att förklara. Musklerna jobbar fortfarande, men jag får koncentrera mig för att få till rynkan mellan ögonbrynen. Förut låg den där mer eller mindre konstant. Jag känner att musklerna i munnen, kinderna, i öronen och uppe på huvudet ligger och jobbar och blir trötta. Jag får liksom mjölksyra i musklerna. Men ingen värk som ger migrän! Inte ännu i alla fall.  :jumplol:

Ännu vågar jag inte ropa hej. Jag är så rädd att det ska bli som förut när jag har börjat tro att jag verkligen har hittat lösningen, och så har den kommit tillbaka. Jag sticker ut i skärgården och paddlar i helgen. Det brukar tyvärr ge migrän trots att jag älskar att göra det. Det blir hårdtestet. Jag räknar med att migränen kommer, men frågan är i vilken skepnad. Inte av att jag äter fel mat. Inte heller av spänningar. Inte ljusblänk, för jag kör Garbo-look. Men total trötthet och ner-stressning skulle kunna ge migrän. Den som lever får se.

Nu är jag så trött att ögonen vindlar. Dags att krypa till kojs.   :nightie:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sidor: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 233   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544