Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.05.10 - 08:12:15 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Mästerkockarna  (läst 2574 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« skrivet: 2011.01.26 - 21:11:26 »

Följer ni Mästerkockarna på 4:an? Jag älskar den engelska varianten och ser så klart den svenska. Än så länge har det inte lagats så mycket mat men jag tycker de som gått vidare verkar duktiga.
Loggat

Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #1 skrivet: 2011.01.27 - 00:38:17 »

Absolut! Det började med att jag fastnade för "Masterchef Australia", och sen var det kört. Alla sådana program tycker jag numera är roliga, så självklart kollar jag på Mästerkocken. Det finns en liten 18-årig tjej som är helt fantastiskt duktig. Henne håller jag på redan nu, för jag tror att hon kan gå ungefär hur långt som helst och lite till. Hon verkar vara en gudinna i köket!  :inlove:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2011.01.27 - 01:53:01 »

Är det det svenska? Tror jag såg ett avsnitt.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #3 skrivet: 2011.01.27 - 15:42:51 »

Ja hon är jätteduktig. Vilka 18-åringar kan prestera sådana rätter. Han var söt den där 17-åringen också, han kan nog bli något när han får mogna. Hemul, det är en svensk variant. Går på onsdagar kl 20.00. Jag missade första men det var visst bara en första uttagning, ungefär som i Idol. Nu har dom fått ett starfält och jag hoppas de ska börja laga mat på riktigt nu. Det är lite halvtrist och se 50 pers separera ägg och så blev jag så irriterad på att de skulle hålla på och dutta med skalen, det är väl bara att använda fingrarna.
Loggat

Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544