Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.05.07 - 19:02:40 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Sportlovspris på Ullmax  (läst 11882 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #15 skrivet: 2014.01.25 - 16:38:55 »

En annan sak som jag kommit på i samband med detta. Jackor ska alltid ha tvåvägs dragkedja. Dels är det bra att kunna öppna lite där nere när man sitter (eftersom jackan kan vara lite trång över tjockismagen) och sen är det bra p.g.a. det här med för varm mittdel också!
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #16 skrivet: 2014.01.25 - 19:30:27 »

Ja, plus att man kan ha öppet så blixtlåsen möter varann på mitten. SSå slipper man att jackan flaxar efter en som en cape, men ändå ha öppet om det är varmt.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #17 skrivet: 2014.01.27 - 10:46:59 »

såna saker behöver jag aldrig tänka på . Det är sällan så där kallt här i holland :)
Loggat



hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #18 skrivet: 2014.01.27 - 13:41:26 »

Men det blir väl minusgrader ivf?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #19 skrivet: 2014.01.27 - 14:37:13 »

sällan mer än -5 eller nåt. Ibland kallare men då stannar man inne så mycket det går.
Loggat



hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #20 skrivet: 2014.02.06 - 19:08:38 »

Nu fick jag erbjudandet igen. Det är väl samma va?
http://www.ullmax.se/webshop.asp?PG=208

Sorla, vet du hur de här polypro skiljer sig från micro som jag redan har? Är de här tjockare, mer värmande?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #21 skrivet: 2014.02.07 - 11:13:20 »

Nä, det vet jag faktiskt inte. Det skulle ju rent av kunna vara att de är tunnare än microfliesen. Jag har ett underställ från NewBody som jag tror är motsvarande polypro. Mycket tunn och mjuk. Lite silkig känsla. Men jag kan inte kolla just nu. Har den inte med mig hit i värmen.


Skickat på ett lurigt sätt.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #22 skrivet: 2014.02.07 - 16:16:39 »

Shit också. Då skulle jag nog hellre ha velat ha det. Nåja, det får bli när det jag har blivit för stort. Vilket ju inte lär hända i brådrasket.

De skönaste ställ jag någonsin haft är faktiskt Patagonia. Hade både ganska tunna och tjocka. Men det är länge sedan, typ 25 år, vet inte om de är lika sköna nu. Tittade faktiskt på sådana när jag skulle köpa, men dels är de ju mycket dyrare än Ullmax och sen blev jag så förvirrad av att det fanns så många sorter nu. Jag bara gav upp.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544