Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.05.12 - 00:20:00 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Fria returer  (läst 4983 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« skrivet: 2014.03.23 - 15:41:07 »

Jag såg just att man kan få sina returer betalda, upp till 250 kr, om man har PayPal. Bara som ett tips för de som skickar efter mycket grejor på nätet. https://www.paypal.se/retur/  :clapping:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2014.03.23 - 16:34:37 »

Visste jag inte. Vad bra! Men man måste betala med sitt PP-konto då antar jag? När de har PP-betalning väljer jag alltid att inte logga in och betalar med kortet, för PP ger sämre kurs än banken. Om man handlar i utländsk valuta alltså. Kankse ska sluta med det då.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2 skrivet: 2014.03.23 - 16:40:02 »

Ja, de vill nog att man betalar med PP-kontot. Men beroende på vad man beställer kan det kanske löna sig att tänka till lite. Typ skor känns ju jätte bra att kunna få tillbaka pengarna om man inte bli nöjd. Men pryttlar brukar man ju bli nöjd med oavsett.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #3 skrivet: 2014.03.23 - 16:48:05 »

Upptäckte att Softstar faktsikt betlar frakten tillbaks om man byter. Det står lite konstigt. Först står det att man själv får betala frakten vid returer, men då menar det kanske till dem. Sen står att om man väljer att få "credit" i shopen istället för pengarna tillbaka så får man "credit" mostvarande frakten också, för de sparar in det på att de slipper betala för föra över pengarna till kunden. Så om jag fattar rätt är worst case scenario att man får betala frakten till U.S.A om man byter.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #4 skrivet: 2014.03.23 - 17:02:42 »

Jaså. Det lät ju inte så illa. Fast jag gillar inte deras skor. De ser lite fööör speciella ut för mig.  :shy: Men kanske andra gör likadant om man lusläser deras avtal då....
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #5 skrivet: 2014.03.23 - 17:10:41 »

Mocsen har jag i sanningens namn inte använt så mycket. Jag valde ju asfula färger, skulle ha tagit brun mocka bara. Sen är de så himla lösa i passformen att foten åker omkring därinne och det är lite svårt att vänja sig vid. Med bootsen är toppen och jag tycker dessutom att de ser helt OK ut, så det! De här nya skorna tycker jag ser lite ut som vanliga fotriktiga promenadskor, inte värre ivf. Skorna har tightare passform ockå, som bootsen, så jag tror de kommer att funkar för mig.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.023 sekunder med 23 databasfrågor.