Amazon slutar med fri frakt till Sverige!

Sidor: << < (6/16) > >>

ursprungsliv:

Jag kan inte beskriva det bättre heller. Jag har lite i en burk som jag hade glömt bort.

hemul:

Håller du inte med om att det är gott? Du måste prova det med blåbär och banan om du inte redan gjort det.

ursprungsliv:

Jo, det är gott med frukt o grädde. Har glömt bort det bara.

hemul:

Jag gör också det periodvis. Mycket konstigt, för jag blir helt galen i det de perioder jag äter av det.

Ha ha! Gissa vem som hade en burk till i skafferiet trots allt! Jättebra, nu är det ingen brådska, men jag ska nog prova det där på amazon sen. Var ju otroligt bra pris.

Tillbaks till den icke längre fria frakten. Min kompis berättade just att hon beställt en cykelpryl därifrån och hon fick ingen frakt! Begriper nada. Hon är iofs dålig på engelska, så det kan ha varit något special, en marketplacesäljare som körde med fri frakt kanske.

hemul:

Det är ännu värre! Tyckte det var dags att beställa lite och la till 6 grejer från önskelistan. För 4 av dem kom detta upp!

We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below.

Va fan? Det var allt från en råsaftcentrifug (som jag verkligen vill ha!!!) till ett set med kardborreband med spännen. Det har inte varit några problem med sånt förut. Jag har köpt hushållsmaskiner där förr. Det enda de inte skickat är "lagringsmedia" vilket förutom det uppenbara utesluter t.ex. mp3-spelare.

Where to buy the good stuff now?  :sosad:

Cacaonibsen kan de skicka i alla fall.  :sneaktongue:

Sidor: << < (6/16) > >>