Prisvärd turrygga

Sidor: << < (4/6) > >>

Mynlen:

Vet nagan om roda ryggsacken ar kvar i assortimentet och Claes Ohlsson? Jesper ska kanske till Stockholm helgen den 23e nov och jag kan ju skicka honom dit! Vill garna ha den da jag pa fredag borjar resa till jobbet med tag. Har min gamla ryggsack nu men gillar den inte sa mycket. Och den ar inte rod  :angrywife:

hemul:

Jarå, den finns säkert. Ingår i deras standarsortiment. Du kan kolla lagerstatus i butiken han ska till i kolumnen till höger, men det verkar vara nåt serverfel just nu. Obs att man inte kan lite helt på deras lagerstatus, men jag tror det här är en sån sak som de alltid har hemma. Finns massor med CO i Stockholm också.

Som sagt, enda nackdelen jag märkt är att den inte har sån där expandefunktion om man vill pula ner lite extra.

Mynlen:

Jag vill inte kunna pula mer. Da blir den for tung for jobb-strackan. Om man gar ut och har det kul i naturen kan man ha med sig mer. sa for mig ar den har nog perfect, just for att den har flera smafack!

hemul:

Men om man TILLFÄLLIGT behöver få ner mer är det bra. Men det finns en massa stroppar och ringar så man kan fästa t.ex. en jacka utanpå. Bäst är ringarna frampå på bärremmarna. Hänger vattenflaskan där och den känns inte.

Bra att du kommer att få tag på en!

Subcalva:

Ett inlägg om olika sätt att bära saker och hur det påverkar vår kropp

http://www.katysays.com/its-the-great-load-lesson-charlie-brown/

Sidor: << < (4/6) > >>